9 Reacties
3 jaar geleden
Hier ook. Het enige dat het bij mij iets minder maakt zijn Snoreeze keelstrips, omdat ik blijkbaar door mijn keel snurk (en niet door mijn neus, dus al die neusklemmen/-strips doen hier niks)
3 jaar geleden
Reactie op Jolene66
Ik lees alleen dat snoreeze wordt afgeraden bij zwangerschap :(
Oh shit!! Dat wist ik niet. Nooit bij stilgestaan dat het effect zou kunnen hebben ook.
Ik heb net de bijsluiter bekeken, daarin wordt geadviseerd om een arts te raadplegen. Dus morgen de huisarts maar even bellen 馃槺
3 jaar geleden
Reactie op Kleintje2023
Oh shit!! Dat wist ik niet. Nooit bij stilgestaan dat het effect zou kunnen ...
Vandaag contact gehad met mijn huisarts, die heeft de ingredi毛nten van de keelstrips bekeken en aangegeven dat die allemaal veilig zijn voor gebruik tijdens de zwangerschap.
Gelukkig maar, want ik gebruik ze dus al de hele zwangerschap lang bijna dagelijks 馃槄
3 jaar geleden
Hier ook, heb al een slaappositietrainer waardoor ik niet op m'n rug lig, maar sinds ik zwanger ben snurk ik op m'n zij net zo hard馃檲 partner ligt regelmatig op de logeerkamer. Je zou eventueel van die neusspreiders kunnen gebruiken als je een neussnurker bent. Of andere tips op snurken.nu
3 jaar geleden
Ik snurkte al voor de zwangerschap 馃槴馃槫 en had daar speciaal onderzoek naar gedaan (onder narcose) waardoor het kwam. Blijkbaar klapt mijn tong naar achteren tijdens het slapen en om dit te voorkomen moet ik met zo鈥檔 beugel slapen (eerst laten maken). Dus dat wordt maar even wachten voor ons 馃ゲ馃槄 馃挾馃挾馃挾