18 Reacties

2 jaar geleden

Ik houd me aanbevolen. Hier ook een kleintje dol op fijne motoriek. Heb voor de vakantie een busyboard liggen. Die gaan we binnenkort uittesten, maar bewaar m dus nog even als verrassingselement. Verder staat deze op mijn wensenlijstje: https://www.lidl.nl/p/playtive-houten-wandspel/p100360066?mktc=shopping&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=sho-sea_shop_cid-17931394741&utm_content&utm_term&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvIWzBhAlEiwAHHWgvWwDNCbQm-9Ja3GHglOZ6l8eEYy77YHu5o_V0sw1n8plxlRwlP-VKBoCHy8QAvD_BwE We hebben al een activiteitenkubus van Lidl en een hamerbankje van Hema waar ze ook fijne motoriek mee oefenen.

2 jaar geleden

Ik heb dit nu ook een beetje, roulement helpt een beetje maar hij lijkt nu 2/3 weken beetje verveeld van speelgoed en leest liever boekjes. Wat mij enigzins helpt is activiteiten diy opzoeken voor de betreffende leeftijd, veel naar buiten en met water/zand dingen doen, mee helpen met dingentjes in huis haha, foto’s kijken vind die ook heel leuk, geluidboekjes & ook opzoeken van “montessori shelf x months” helpt ook. Maar tis allemaal beetje muah, hij is inderdaad best snel uitgekeken en is ook echt van de fijne motoriek. Dus ik kijk mee🤭

2 jaar geleden

Reactie op marmacita

Ik heb dit nu ook een beetje, roulement helpt een beetje maar hij lijkt nu ...
Klinkt best leuk nochtans ook allemaal!

2 jaar geleden

Reactie op VNG

Wat denken jullie.. zal dit een succes zijn? https://www.toysandtools.nl/nl ...
Hier zou ze het leuk vinden, maar snel op uitgekeken zijn

2 jaar geleden

Je hebt toch ook van die plekken waar je speelgoed kunt lenen? Misschien is dat iets, dan heb je toch variatie en hoef je niet eerdere keer iets duurs aan te schaffen.

2 jaar geleden

Reactie op MyBo86

Je hebt toch ook van die plekken waar je speelgoed kunt lenen? Misschien is ...
Ik zou eens moeten rondkijken. Ik woon in Leffinge, Middelkerke

2 jaar geleden

Hier momenteel leuk: pop van little dutch en knuffels (moest ze eerst niks van weten), emmertje en schepje (ook voor binnen en om op je hoofd te zetten haha) dingen in en uit bakjes doen, stapeltoren, muziekinstrumenten, boekjes, houten puzzels van action

2 jaar geleden

Reactie op Pippa94

Hier momenteel leuk: pop van little dutch en knuffels (moest ze eerst niks ...
Daar is ze allemaal al op uitgekeken hier :(. Maar deze week haar speelgoedtelefoon en camera teruggegeven en ze speelt daar nu enorm veel mee!

2 jaar geleden

Of marktplaats! Ik ga zo een enorme set van Little people ophalen voor 25 euro, en dan kan ik daar mooi mee rouleren. Verder vindt mn dochtertje boeken geweldig, loopkar, fietsje, Stapeltoren en plastic bakjes uit onze keuken

2 jaar geleden

Ik heb deze van Temu, je heb daar veel dingen voor de fijne motoriek! Dit is hier echt een hit, hij kan er zo een uur mee bezig zijn!

2 jaar geleden

Reactie op vdbaby2023

Ik heb deze van Temu, je heb daar veel dingen voor de fijne motoriek! Dit i ...
Heb je hier misschien een linkje van? Dit lijkt me ideaal voor mijn zoontje!

2 jaar geleden

Reactie op Nientjepientje

Heb je hier misschien een linkje van? Dit lijkt me ideaal voor mijn zoontje ...

2 jaar geleden

Reactie op marmacita

Ik heb dit nu ook een beetje, roulement helpt een beetje maar hij lijkt nu ...
Wij wisselen meestal al wel na een week of anderhalve week door. Ook afhankelijk van wanneer mijn zoon de +/- 6 items niet meer interessant vindt. Dit helpt goed. Hier zijn verschillende maten bakjes met bijpassende deksels nu een groot succes. Ook ringen die hij ergens om kan doen (zo'n stokje van een staleltoren en een stokje bedoeld om te rijgen).

2 jaar geleden

Ik had wat ideeën opgedaan van de week voor 15 - 18 maanden. Wel ook Montessori geïnspireerd. Wellicht staat er iets interessants tussen voor je/jullie!

2 jaar geleden

Nog meer ideeën

2 jaar geleden

De laatste.

2 jaar geleden

Reactie op Jennifer3

Ik had wat ideeën opgedaan van de week voor 15 - 18 maanden. Wel ook Montes ...
Ik zie dat er staat "bonen overschenken in karafjes", dat moet zijn water overschenken (van klein karafje 1 met ene hand in karafje 2 en dan weer terug met de andere hand).