26 Reacties

2 jaar geleden

Oh dat uitsnijden hoefde waarschijnlijk niet, ik snapte het gewoon niet 🙈

2 jaar geleden

Hier is sinds kort deze favoriet! Verder een hond die wegrijdt als je er tegen aantikt en ook de vtech dansende muziekbal Maar kan zit ook prima vermaken met een plastic lepel, sok of knuffel 😊

2 jaar geleden

De top 3 hier. De toren omgooien en op de ringen knabbellen. Handpop Fantie moet ze altijd om gieeereenn als we deze gebruiken. En twietttwiett maakt geluid zingt liedjes en rammelt! Helemaal leuk. Allemaal

2 jaar geleden

Ze is trouwens bijna 7 maanden 😀. Die bekers ga ik ook halen! Ook handig voor later

2 jaar geleden

Hier is deze montessori ufo een hit. Knopjes snapt ie nog niet, maar met de sprieten spelen is wel al leuk. Als ik hem vast hou trekt ie ze erdoor, hij is nu 6 maanden. Maar laatst was mijn neefje van ruim 1,5 er ook nog zoet mee😊

2 jaar geleden

Reactie op RosieRose

De top 3 hier. De toren omgooien en op de ringen knabbellen. Handpop Fantie ...
Twiettwiet is hier ook populair!! Schakelringen is amazing, volgens noah Bal van de zeeman met van die figuur blokjes erin. Door die figuren in de bal voor de blokjes kan hij die goed vasthouden. En zijn eeuwige trappelpiano van vtech ( zelfs meegeweest op vakantie). Nu hij een beetje kan zitten kan je de piano een andere stand doet en dat is meppen. Oh en paps toetsenbord 🤣

2 jaar geleden

Reactie op RosieRose

De top 3 hier. De toren omgooien en op de ringen knabbellen. Handpop Fantie ...
Oooh een handpop wat superleuk!

2 jaar geleden

Hier is de bal van hema echt favoriet en de stapeltoren van fischer price, om lekker op te kauwen 🙂 en het boekje van de boerderij, tevens van fischer price, is hier ook favoriet. Die knispert zo mooi en het hangertje met de koe maakt ook geluid.

2 jaar geleden

Wat een leuk topic! Precies waar ik nu ook naar aan het zoeken ben. Geen echte tips dus ik lees mee! Onze dochter vermaakt zich vooral met knisperboekjes maar zoek nog wat leuks voor erbij.

2 jaar geleden

Hier doet Tiny talents van SES het heel goed en de muziekmobiel van Tiny Love

2 jaar geleden

Momenteel een dikke hit hier: -Knisperboekje van rupsje nooit genoeg -Rammelaar Vos -Play gro speel en leer bal -oball Wij hebben ook een bak vol met muziekinstrumenten. Die kochten we bij de lidl online. Hier spelen we ook wel eens samen mee als er muziek aan staat.

2 jaar geleden

Ik heb ook de tip voor als je kind gek is op de afstandsbediening. Die van mij bleef maar ernaar grijpen en in d'r mond stoppen.. dus deze gekocht! Ideaal ze is er gek op en vooral nu haar eerste tandje eraan komt. En vooral dat deze exact op en afstandsbediening lijkt maar hem dus zo aantrekkelijk.

2 jaar geleden

Reactie op pattvdd

Ik heb ook de tip voor als je kind gek is op de afstandsbediening. Die van ...
Meteen bestelt! Haha

2 jaar geleden

Ik lees mee! Hier is de kleine man altijd zo uitgekeken met speelgoed😅

2 jaar geleden

Ik vin het speelgoed soms ook gewoon echt duur , of lijkt dat nu maar gewoon zo ?

2 jaar geleden

Tip! Check of er een speelotheek in de buurt is! Kan je speelgoed lenen zoals boeken bij de bieb. Vaak heel goedkoop overnemen mocht iets kwijt/kapot zijn. Ik ga binnenkort hier in Groningen kijken want mijn dochter houd ook erg van nieuwe prikkels en zo raakt het huis niet overvol 😂 (en fijn qua geld).

2 jaar geleden

Reactie op xstickypaws

Tip! Check of er een speelotheek in de buurt is! Kan je speelgoed lenen zoa ...
Oh goed idee!

2 jaar geleden

Reactie op jillx

Ik vin het speelgoed soms ook gewoon echt duur , of lijkt dat nu maar gewoo ...
Mee eens, ik koop nu regelmatig via Vinted, scheelt een hoop!

2 jaar geleden

Hier groot fan van schakelringen. Kan ze heerlijk mee spelen, kan ze overal aan ophangen wat dan weer een uitdaging geeft en ze kauwt er graag op. Ooit bij de kringloop gevonden en schoongemaakt. Maar zag dat vergelijkbare ook te koop zijn bij de kruidvat. Verder is ze groot fan van het boekje 'Waar is het Beestje? ' interactief en ze leert al snel dat ze zelf het viltje opzij kan doen

2 jaar geleden

Reactie op pattvdd

Ik heb ook de tip voor als je kind gek is op de afstandsbediening. Die van ...
Ik vind hem niet terug op bol. Kan je me de link bezorgen? 😊😘