14 Reacties

14 dagen geleden

Niet echt heel leerzaam maar ons zoontje vind de toettoet auto's geweldig En Boekjes lezen met naar bed gaan

14 dagen geleden

Reactie op EmiliaJaxonEmily

Niet echt heel leerzaam maar ons zoontje vind de toettoet auto's geweldig ...
Deze kleine heeft een audi op afstandsbediening. Hiermee toetert hij de hele buurt door als hij iemand ziet

14 dagen geleden

We hebben heel veel verschillende soorten speelgoed. Ze trekt het meest naar stapelen/spulletjes in elkaar stapelen toe. Verder hebben we de modu set (vrij onbekend, maar echt een aanrader!), speelt ze met boodschappenmandjes (ah+kruidvat) en leest ze zelf boekjes haha. Af en toe proberen we voor te lezen, maar zij draait de bladzijden zo snel dat het niet echt voorlezen te noemen is. De vtech trein, gewoon via vinted gekocht, valt hier ook heel goed in de smaak btw.

14 dagen geleden

Hier is het speelkeukentje een hit. Met mooi weer zandbak buiten. Los speelgoed alles wat geluid maakt haha. Sjouwt hele dag met allerlei speelgoed rond. Boekjes vind ie ook leuk. Wij lezen ook veel boekjes, sowieso iedere avond voor slapen gaan echt verhaaltje. En duplo is ook echt aanrader! Wij hebben zo'n startsetje met ook uitbreiding met diertjes en een getallentrein, mega leuk 🤩

14 dagen geleden

Ons dochtertje loopt nog niet, maar een toettoet auto, boekjes, stapeltorens, maar vooral lego duplo is echt haar favoriet. Deze zijn vanaf 1,5 jaar maar de stukjes zijn groot genoeg voor ze. Verder alles wat geen speelgoed is vind ze nu interessant. Helpen in het huishouden (de was, vaatwasser, pannetjes met lepels ed)

14 dagen geleden

Reactie op Lotte-93

We hebben heel veel verschillende soorten speelgoed. Ze trekt het meest naa ...
Die mandjes leken me zo leuk! Kan ze nu nergens meer vinden 🥺

14 dagen geleden

Reactie op rgerri

Die mandjes leken me zo leuk! Kan ze nu nergens meer vinden 🥺

14 dagen geleden

Geen idee of dit een legit site is btw!

14 dagen geleden

Voor mijn gevoel is alle speelgoed leerzaam, ze zijn nog zo veel aan het ontdekken en doen.. Mijn zoontje vindt duplo heel leuk en een set houten blokjes is ook favoriet.. hij maakt tegenwoordig zelf stapels en gooit ze dan om.. moet heel hard om zichzelf lachen haha. Boekjes lezen vindt ie ook heel leuk, vooral Bobbi..

14 dagen geleden

https://www.lidl.nl/p/playtive-speelgoed-boodschappenmand/p100367546 En hij is er ook van de lidl, die hebben wij alleen niet

14 dagen geleden

Hier is hij dol op autootjes, de vormenstoof en boekjes. Er zijn een paar favoriet en die pakt hij dan uit de kast, geeft hij aan en dan kruipt hij op schoot🤣 Volgens mij leren die kleintjes overal van nu. Vooral wat ik doe is interessant

14 dagen geleden

Duplo, ballen (“bal!”), auto’s, knuffels, speelkeuken, glijbaan aan klimdriehoekje, achter de loopwagens aan hobbelen, alle boekjes uit de bak halen en er weer in doen, buiten spelen met de gieters en in (of liever naast) de zandbak. Vormenstoven en houten puzzeltjes af en toe ook leuk!

14 dagen geleden

Ik denk dat met name taal op het moment enorm belangrijk is. Dat kan met een boekje maar wij doen het ook door enorm veel te praten, alles te benoemen wat hij aanwijst en simpele opdrachtjes te geven om te zien of hij die opvolgt. Aan de reacties te zien lijkt hij bijna alles te snappen.

11 dagen geleden

Onze dochter heeft zo’n activity tafel en kan daar een half uur mee uit de voeten. Terwijl ze met ander speelgoed na 1 a 2 min klaar is😂 En ze heeft zo’n bord waarop je kan tekenen en uitwissen. Die vindt ze ook erg leuk!