14 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar! Ik heb een mom jeans van Pieces die elastiek heeft en heel oprekbaar is. Ook zag ik dat de asos zwangerschapsbroeken zonder grote buikband heeft. En de Only heeft (net als bij kinderbroeken, ideaal) ook verstelbare broeken. Hopelijk heb je er wat aan! Ik weet niet of het nog kan bij je, maar je kan je knoop ook met een elastiekje losser vastmaken. Hielp bij mij wel een tijdje 😊

3 jaar geleden

Heb ik ook! Die band is tot daar aan toe maar dat de broek dan aan de achterkant tot halverwege je kont komt. Zo laag als ik ze droeg toen ik net tiener was. Normaal draag ik highwaistbroeken. Ik zoek nu naar jeggings

3 jaar geleden

Ik vindt de broeken die zo laag vallen ook vreselijk zitten maar in mijn geval kwam het door de knoop en broek lusjes waardoor ik echt het gevoel had dat mn broek continu halverwege mn bil zit. Van only heb ik nu 2 jeggings gekocht en die heeft dat niet waardoor dat gevoel ook gelijk weg is. Misschien proberen waard🤷‍♀️Succes!

3 jaar geleden

Idd, haat aan de overbelly stretch flappen. Ik ken geen overbelly jeans, maar zoek eens op underbelly jeans. Ik vind ze echt super fijn 👌 nadeel is dat je waarschijnlijk online moet bestellen, ik heb ze nog nooit in een winkel gezien.

3 jaar geleden

Ik ben gisteren geslaagd bij de winkel noppies. H&M had vet weinig. C&A had alleen online. Dit is me eerste zwangerschap ben nu 19 week. Ik wist niet wat voor maat ik nodig had enz dus online bestellen zag ik niet zitten. Bij noppies ben ik perfect geholpen. Heb 3 hele mooie broeken ze zitten heerlijk. Er ging een wereld voor me open. Was heel bevrijdend voor me buik en blaas hehe. Was niet het goedkoopst maar wel hele goeie kwaliteit. Suc6😉

3 jaar geleden

Ik kan het ook niet verdragen! Ik koop nu gewoon losse broeken met hoge taille.

3 jaar geleden

Idd, haat aan de overbelly stretch flappen. Ik ken geen overbelly jeans, ma ...
Ja nee, het gaat me echt om het feit dat die broeken zo laag zitten. Niet perse om de stretchband en die underbelly broeken zitten net zo laag..

3 jaar geleden

Ik voel dit probleem zo hard! Heb twee van die broeken maar constant mn shirt naar beneden aan het trekken omdat ik het idee heb dat die "flap" steeds in beeld is... Een fijne oplossing behalve jurkjes heb ik nog niet haha.

3 jaar geleden

Ik ben ook nog op zoek. Nu draag ik de broeken maar met een wat langer hemdje maar niet ideaal. Ze zakken straks wel minder af met een grotere buik en lijken dan wat hoger te zitten. Vorige zwangerschap droeg ik al veel jurkjes omdat ik de broeken niet ideaal vond. Helaas dus geen oplossing maar wel herkenbaarheid.

3 jaar geleden

Reactie op NMLLW

Ja nee, het gaat me echt om het feit dat die broeken zo laag zitten. Niet p ...
Tuinbroek? 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Herken het helemaal, verschrikkelijk die lage broeken. Normaal draag ik altijd high waist en nu heb ik het gevoel alsof ik in me blote reet sta 😅

3 jaar geleden

Dit is mijn uitkomst, het lelijke randje kan je makkelijk verbergen met een riem. Komen hoog en hebben heel veel stretch. Vorige zwangerschap een maatje groter bestelt en heel de zwangerschap mee kunnen doen! (Ik had alleen niet de allergrootste buik dus misschien verschilt dat per persoon)