26 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou zeker geen nieuwe kopen. 3 keer knipperen en je kind is zo groot dat je alweer gaat kijken naar een buggy!
3 jaar geleden
De vraag lijkt mij waarom heb je spijt? Als de kinderwagen zwaar en onhandig is of niet fijn rijdt snap ik het volledig. Als het puur om het uiterlijk is zou ik persoonlijk geen andere kopen. Daarvoor zou het (voor mij) te duur zijn.
Ar denk dat dit vooral een persoonlijke keuze is. Wie zijn wij om te zeggen wat je wel of niet moet doen?
3 jaar geleden
Hey,
Als het puur zou gaan om hoe de kinderwagen eruit ziet, dan zou ik zeker geen nieuwe kopen. Het kan dat het jou stoort hoe je kinderwagen eruit ziet, maar jouw kleintje maakt het totaal niks uit. Zolang hij of zij lekker ligt en veilig vervoerd kan worden, is dat helemaal prima. Je kleintje ligt maar kort in de reiswieg en dan ga je de kinderwagen ombouwen en het zitje gebruiken. Als de kinderwagen erge gebreken heeft; dan zou ik overwegen een andere te kopen. Maar kinderwagens zijn mega duur, dus bedenk je dan ook of het echt nodig is.
3 jaar geleden
Nee zou dat echt niet doen! Je gebruikt het relatief kort. Het maakt toch niet zoveel uit hoe hij eruit ziet? Als die maar goed functioneert. Zou eerder je geld dat besteden aan een goede fijne buggy!
3 jaar geleden
Wij hebben trouwens de Joolz geo 2, ik vind de kleur echt AFSCHUWELIJK😂
We hebben hem ook 2e hands gekocht, was de enigste een beetje in de buurt en had hem snel nodig. Dacht wel dat het kon zonder duowagen😂

3 jaar geleden
Ik kan je wel snappen hoor.
Ik zou dan eerder denken, heb ik nog een kinderwens hierna? Dan zou’k het doen en anders zoals andere hier ook zeggen ze worden zo snel groot, dan het anders beetje weggesmeten geld is.
Is natuurlijk te zien of je hem echt zo onhandig vind.
En anders kan je deze (verkopen) en met dit geld bijleggen voor een andere dan hebben je ouders ook nog altijd bijgelegd bij je buggy die je wel echt wilt.
3 jaar geleden
Als je nog een kinderwens hebt, zou ik het zeker doen.
Wij hebben de zwarte Joolz geo 3, duur maar z’n geld meer dan waard. Rijdt lekker, enorme boodschappenmand en makkelijk in te klappen. Ook een goede zonnekap die helemaal naar beneden kan, dus geen gedoe met een parasol of een Dooky.
Als m’n dochter goed kan zitten, nemen we inderdaad een buggy om mee te nemen. Maar als ik vanuit huis ga wandelen, zal ik altijd de kinderwagen meenemen.
3 jaar geleden
Ik zou het wel doen, ik wilde ook perse een andere wagen en heb die gehad en nu heb ik rust ik ga geen buggy gebruiken in de toekomst en wil nog meerdere kindjes
3 jaar geleden
Als het alleen gaat om hoe mooi die is zou ik zeker geen nieuwe kopen. Wij hebben de nuna mixx next echt niet meest mooiste wagen maar hij rijd fantastisch en kindjes zitten er goed in en daar gaat het om.
3 jaar geleden
Persoonlijk zou ik geen nieuwe kopen als het alleen om het uiterlijk gaat. Ik kan me wel voorstellen dat de nieuwere modellen iets meer dingen hebben die handig zijn.
Wij hebben ook een Joolz Day 1 via MP gekocht en ben er zelf erg blij mee, soort petrol kleur. Wel kwam ik erachter dat de sun cover die ik nieuw heb gekocht niet op dit oudere model blijkt te passen. Hoe doe jij dat tot nu toe als de zon schijnt. Gebruik je een Dooky?
3 jaar geleden
Ligt er aan of je idd meer kindjes in de wagen wil laten liggen in de toekomst. Ik heb ook een beetje spijt van mijn wagen. Ik verheug mij nu op het investeren in een prachtige Buggy. Maar weet niet of deze er ook komt. Blijft een kostenpost ;) dus persoonlijk zou ik geen nieuwe kopen maar opzoek gaan naar een mooie luxe buggy;)
3 jaar geleden
Wij ook 2de hands, daarna joolz ear gekocht. Daar 10x meer blijer mee, kan in de bakfiets ligt in de auto. Kinderwagen is zo lomp
3 jaar geleden
Hahahahaha dit beschrijft zo mijn gedachte gang met alle grote uitgaves!!! Niks ondankbaars aan maar er zijn gewoon teveel mooie spullen, en mijn mening veranderd te vaak. Ik denk alleen wel dat je je er het best bij kan neer leggen 😂