87 Reacties

één maand geleden

Hier precies hetzelfde dus ik voel met je mee 😅 ik heb die sprongen nog geen één keer zo erg gevonden als deze.

één maand geleden

Hier ook, echt vreselijk. Ook in combinatie met 3 doorkomende kiesjes. Snachts alleen maar staan in bed en zet het op een krijsen. Uit elk dutje ook huilend wakker worden...

één maand geleden

Nou hier t zelfde mop! De nachten zijn net weer new Born nachten. Mega onrustig is hij in zij slaap veel huilen en als je er heen gaat is t krijsen/gillen…. Elke ochtend word hij ook huilend wakker. Ineens mega driftbuien vooral aan t einde van de dag. En idd zelfde bij de opvang als ik weg wil gaan helemaal aan mij vast klampen en krijsen met dikke tranen…. Mega verlatingsangst zelfs als ik thuis ben met Calvin. Als ik alleen met hem ben gaat t prima. Zo gek

één maand geleden

Ohja en elke ochtend ineens half 6 wakker 😴😴😴

één maand geleden

Reactie op isacalvinb

Ohja en elke ochtend ineens half 6 wakker 😴😴😴
Hier was t 4.00 uitslapen hoor half 6, hahahah

één maand geleden

Reactie op Mathildegniffel

Hier was t 4.00 uitslapen hoor half 6, hahahah
Zo vermoeiend hè 😱😱

één maand geleden

Reactie op isacalvinb

Zo vermoeiend hè 😱😱
Jaaa zeker!! Ooit worden ze groot, hahahah.

één maand geleden

Nou vandaag was hij weer wakker hoor om 5!! Probeerde te verlegen met flesje maar hij ging niet meer slapen en om 05:45 wilde hij toch echt eruit 😩

één maand geleden

Reactie op isacalvinb

Nou vandaag was hij weer wakker hoor om 5!! Probeerde te verlegen met flesj ...
Hier 04:00😭 echt vreselijk

één maand geleden

Reactie op anne-91

Hier 04:00😭 echt vreselijk
😱😱😱😱😱 t is echt verschrikkelijk

één maand geleden

Merken jullie ook dat jullie kindje overdag snel moe is?

één maand geleden

Reactie op isacalvinb

Merken jullie ook dat jullie kindje overdag snel moe is?
Nee eigenlijk niet. Hij wil juist niet slapen overdag.

één maand geleden

Reactie op anne-91

Nee eigenlijk niet. Hij wil juist niet slapen overdag.
Hier zijn t nog steeds korte slaapje maar nu na 2 uur is die alweer dood moe

één maand geleden

Hier ook begonnen! Weigert beide slaapjes overdag (met pijn en moeite dan 1 slaapje van 30-60min) en s'nachts weer 2x wakker...😴🫣

één maand geleden

Reactie op C1234H

Hier ook begonnen! Weigert beide slaapjes overdag (met pijn en moeite dan 1 ...
Oh god dus jullie nu over op 1 slaapje van Max 1 uur en alsnog wakker in de nacht? Hier ook een korte dutjes slapen 😩😩😩

één maand geleden

De nachten gaan iets beter, maar nu is meneer om 04;00 of 05:00 wakker 😭 (maar beter dan om 00:00 of 02:00 eruit moeten..)

één maand geleden

Jaaaa begonnen aan sprong 9, wauw 🤣 Gisteren pas aan haar 'ochtend' dutje begonnne ommmm 15u smiddags 🥲 Nu ook helemaal krijsen met haar ochtendutje.... ff weggaan smiddags zit er echt niet in.

één maand geleden

Hoe gaan jullie om met het slapen wat ze overdag niet meer willen? Hier na 2 uur krijsen en heel gedoe opgegeven en mee terug naar beneden... nu natuurlijk vet chaggie.

één maand geleden

Ik zit denk ik in de vroege sprong 9. We hebben echt al weken niet normaal geslapen, eerst sprong 8, toen 2 x ziek en nu sprong 9. Begin inmiddels een beetje m'n geduld kwijt te raken merk ik, iets wat ik niet leuk vind maar ben sneller geïrriteerd. Hij wil vaak niet slapen overdag en hij wordt elke nacht wakker rond 4.00/4.30.. Echt geen idee wat te doen, of dat het gewoon uitzitten is (wederom, hij is nooit een goede/makkelijke slaper geweest)

één maand geleden

Reactie op rgerri

Hoe gaan jullie om met het slapen wat ze overdag niet meer willen? Hier na ...
Drama. Vorige week van 14:00-17:00 bezig geweest met een middagslaapje. Uiteindelijk uit bed gehaald, en toen viel hij op m’n schoot op de bank in slaap. Mijn vriend is hem op dit moment naar bed aan het brengen (14:45u), maar ik hoor alweer gejammer. Terwijl hij hartstikke moe is!