Hallo lieve mama's 鉂わ笍
Zijn hier mama's die sticky socks hebben gehaald zo ja krijg je die gewoon binnen ? Wand tegenwoordig is veel oplichting via fb ook als je voor je kleintje wil bestellen helaas doen ze dat, doet me echt pijn aan me hart dat ze van speelgoed en grond box en weet ik er van allemaal voor Baby's en kinderen je krijgt het niet binnen als je het besteld en al betaald hebt, zijn bijvoorbeeld mensen die hebben bijna niks betalen ze het kunnen ze het niet meer halen ik zie dat zoveel de laaste tijd, beloven ze hun kind dat ze iets krijgen ze het maar niet binnen, doet me echt zeer 馃挃馃ス
ook voor hier mama's bestel niks via facebook of zomaar sites wat je niet kent het beste is gewoon naar een winkel gaan of via bol.com of mamaloes, of als je ergens vaker heb besteld wat je weet deze site is goed, wand is laaste tijd heeeel veel oplichting 馃槫 #gelukkigmijnogniet over komen! Dacht ik waarschuw even hier omdat ik het echt heel vaak zie in me omgeving.
Maar ik ken niemand die ooit sticky socks hebben gehaald vandaar dat ik het wil weten lijken me handige sokjes vooral voor dit seizoen dat ze blijven zitten 馃榿
We hebben al 2x Sticly socks gekocht van op hun website en die zijn aangekomen.
We hadden 1x besteld die waren toen niet toegekomen, maar ze hebben ze opnieuw verstuurd zonder meerkost voor ons.