9 Reacties

2 jaar geleden

Nee eigenlijk niet.. heb je een keizersnede gehad?

2 jaar geleden

Reactie op Hopefullfornumber2

Nee eigenlijk niet.. heb je een keizersnede gehad?
Nee ik ben vaginaal bevallen, ik was wel 41+5 en m'n dochter een dikke 4kilo dus misschien ligt het daaraan🤷🏽‍♀️

2 jaar geleden

Nee niet een maand na mijn keizersnee droeg ik meteen mijn strakke broeken weer

2 jaar geleden

16 weken verder en draag nog steeds m’n oude broeken niet :) krijg er geen buikpijn van, maar zitten wel nog gewoon te strak. Dan maar een maatje omhoog ❤️

2 jaar geleden

Misschien nog even een keer laten checken of alles wel goed zit in je buik? Ik zou er zelf niet heel gerust op zijn als k nu nog steeds geen gewone broeken aan kon.

2 jaar geleden

Ik heb er ook last van. Buik voelt beurs, zeker waar het wat meer hangt en ik word snel misselijk bij te strakke kleding (broek of legging-tailleband). Dit was bij mn eerste zwangerschap ook, het heeft bij mij gewoon wat meer tijd nodig

2 jaar geleden

Hoi! 4 mnd na keizersnede vind ik het ook nog steeds niet prettig, maar met PDS sowieso al een gevoeligere buik.. lang leve jurkjes en leggings! Mijn striae gaat ook snel wat irriteren merk ik, echt de huid die dan ook niet happy kan zijn... heb jij dat ook?

2 jaar geleden

Reactie op LisaDeEerste

Nee ik ben vaginaal bevallen, ik was wel 41+5 en m'n dochter een dikke 4kil ...
Ik denk dat dat niet uit maakt. Nou is elk lijf natuurlijk wel anders, maar ik ben bij mijn 1e dochter bevallen met 41 weken en 4330 gram, en 2e 40+6 en 4030 gram en ik heb nergens last van.

2 jaar geleden

Reactie op LisaDeEerste

Nee ik ben vaginaal bevallen, ik was wel 41+5 en m'n dochter een dikke 4kil ...
Ik was ook 41+5 met een dochter van 4kg, en ik heb nergens last van. Heb je een nacontrole bij de verloskundige gehad? Anders zou ik toch even contact met een arts opnemen, want zo lang pijn lijkt me niet normaal.