34 Reacties

3 jaar geleden

Hier 2 weken geleden laten zetten, met zelfde letters als het geboorte kaartje :)

3 jaar geleden

Ik heb deze voor mijn dochter laten zetten. Ze heet Luna-Mae dus vandaar een maan met haar geboorte bloem erbij. Ik ga nu weer een tattoo van de betekenis van de naam en geboorte bloem doen

3 jaar geleden

Precies zo alleen iets ander lettertype en andere naam natuurlijk

3 jaar geleden

Erg blij mee!

3 jaar geleden

Ik wil er heel graag eentje laten zetten voor mijn dochter en teveel ideeen (heb ook al aardig wat tattoos) 😂 Maar ik kan voorlopig nog niet laten zetten dus ik pinterest me gek en lees even mee voor inspo.

3 jaar geleden

Ik zit te denken om een geboortebloem te laten zetten

3 jaar geleden

🥰

3 jaar geleden

❤️

3 jaar geleden

Ik ga deze laten zetten. Ik heb een vlinder die symbool staat voor onze miskraam. Dan combineer ik deze met de vlinder. De bloem is de geboorte bloem van Senn

3 jaar geleden

Reactie op mvdg

Ik ga deze laten zetten. Ik heb een vlinder die symbool staat voor onze mis ...
Heel mooi en origineel!

3 jaar geleden

De naam van mijn dochter. Mijn man ook alleen hij heeft een ander lettertype.

3 jaar geleden

Ik ga denk ik voor dit idee, de geboortebloemen met naam en/of geboortedatum. En dan minimalistisch gezet zeg maar

3 jaar geleden

Of deze met mijn eigen geboortebloem en die van mijn man er ook bij.

3 jaar geleden

Moet nog bewerkt worden zodat de kleur terug hetzelfde is. Laatste olifantje en onderste naam is een maand geleden bijgezet.

3 jaar geleden

Ik ga deze laten zetten morgen, met eronder in eenzelfde stijl de ‘l’.. van beide kinderen de voorletter

3 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
https://pin.it/6KKVqI0 Andere plek zelfde idee

3 jaar geleden

Luca, met geboortedatum💙😍

3 jaar geleden

Ik heb er een van mijn oudste dochter.. nu nog iets nieuws verzinnen voor de jongste🙃

3 jaar geleden

Reactie op Hopefullfornumber2

Ik heb er een van mijn oudste dochter.. nu nog iets nieuws verzinnen voor d ...
Toff. Een in spiegelbeeld met je jongste er naast of past dat niet 😁😁

3 jaar geleden

Mijn vriend en ik gaan allebei de naam van onze dochter laten zetten, en ik wil nog haar geboortebloem er bij. Ben benieuwd hij heeft nog geen tatoeages 😜.