Ik ben echt geschrokken en voel me zo enorm schuldig, ik lag met mijn baby te knuffelen, en liet mijn telefoon op zijn hoofdje vallen ( beetje de zijkant van zijn hoofdje) Nu ben ik meteen heel erg bezorgd. Hij schrok en moest meteen huilen 馃槩 verder heeft hij daarna wel gewoon zijn flesje opgedronken en als ik nu zijn hoofdje aanraak vertoont hij geen pijn ofzo. Hij slaapt nu weer. Hij is woensdag 4 weken oud.. voel me zo鈥檔 slechte moeder 鈽癸笍
Omg dat heb ik gehad met m鈥檔 eerste. Zo erg vond ik het en toch gebeurde het nog een x een paar weken later. Maar ze heeft er niets aan overgehouden. Geen zorgen 馃槈
Hoofdje van mijn eerste knalde tegen de deurpost toen ik erdoor liep. Had nog niet in mijn systeem dat er wat uitstak op mijn arm en ik de bocht ruimer moest nemen 馃槄馃き馃お
Maar hoe dan ook, als een kind klap op het hoofd krijgt en hij/zij huilt direct, dan is dat doorgaans een heel goed teken.
En dat je je schuldig voelt betekent alleen maar dat je een goede moeder bent die het beste voor had kind wil.
Hoofdje van mijn eerste knalde tegen de deurpost toen ik erdoor liep. Had n ...
Oh dit herken ik gelijk! Alleen gebeurde dit bij ons al in de eerste week. De kraamhulp stelde ons toen gerust met de woorden. Het hoofdje is ook door het geboortekanaal gekomen, dat kan echt wel wat hebben. Dus geen zorgen