4 Reacties
2 jaar geleden
Die van ons heeft van zichzelf 37.3/37.4. Hij is te vroeg geboren en in het ziekenhuis was het ook lastig hem op temperatuur te houden, het was al snel te warm.
We staan onder controle bij de kinderarts en die heeft aangegeven dat hij dus gewoon een hogere eigen lichaamstemperatuur heeft. Waar kindjes met 38.0 koorts hebben, zit die van ons net tegen de verhoging aan.
We hoeven hier niks mee, alleen rekening mee houden dat hij dus niet altijd verhoging of koorts heeft.
Hij heeft het ook heel snel warm, dus meneer heeft gewoon wat sneller een korte broek of tshirt aan.
2 jaar geleden
Mijn dochter is ook sinds de geboorte “hoog in haar temperatuur” zoals kinderartsen noemen. Meestal ergens tussen de 37.4 en 37.8.
Ze is met een normaal termijn als macrosoom geboren.
Ze is toen ze een week oud was heel ziek geworden. Hoge koorts en daarna heeft ze zichzelf gereset met juist onder temperatuur. Dit heeft zich na een week weer hersteld naar haar vertrouwde hoge temp.
Ze heeft onder controle gestaan bij de kinderartsen, elke keer de hoge temperatuur aangegeven maar dit maakt schijnbaar niets uit.
Zo langs ze goed drinkt, plast en zichzelf is, maak ik me geen zorgen meer.
2 jaar geleden
Ja hier ook.. normaal altijd 36.8 graden. Nu al paar weken 37,5 - 37,7. We zijn al bij huisarts geweest die kon niets vinden. Ook de kinderarts was niet ongerust. Hij groeit goed en lijkt er geen last van te hebben. Kon iets zijn met antistoffen opbouwen omdat onze antistoffen uit hun lichaam is en ze zelf aan de slag moeten. Ik blijf t wel nauwlettend in de gaten houden.