11 Reacties

2 jaar geleden

Hier was het zitje ook geen succes, uiteindelijk deze gevonden bij AliExpress en hij is top! Vind hem heel fijn!

2 jaar geleden

Wij pakken een xl hydrofieldoek en die vouw ik zo dat het een soort kussentje word en daar ligt hij met zijn hoofd op en kan ik hem wassen

2 jaar geleden

Volg even mee

2 jaar geleden

Als je het badje vol laat lopen dan is er iets van zwaartekracht? Mijn zoontje is ook heel beweeglijk in bad, hij vindt het helemaal geweldig. Voorlopig wil ik het badje ook gebruiken, maar er komt een moment dat je idd even moet switchen. Ik heb ook de luma, maar het zitje nog niet uitgeprobeerd. Ik zag wel bij iemand dat ze het zitje gebruikte en het water dan juist niet vol liet lopen.

2 jaar geleden

Ik heb deze (bad)bloem op Ali express besteld en leg deze in een schone gootsteen in de keuken. Kan ze op zitten terwijl ik haar met 1 arm vasthoud. Ik vind hem ideaal.

2 jaar geleden

Hier nog een andere foto

2 jaar geleden

Wij hebben thuis ook geen bad, maar hij vindt het wel echt heel leuk! Als hij iets meer kan zitten dan wil ik het badje van stokke kopen. Die is echt heel groot! Ik wacht nog even tot hij kan zitten en het is wel weer veel geld maar ik denk dat hij er lang plezier van gaat hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Csen

Wij hebben thuis ook geen bad, maar hij vindt het wel echt heel leuk! Als h ...
Ik heb ook het stokke flexibath maar gebruik hem nu want je krijgt nu de Newborn inzet gratis bij babyplanet en prenatal dus ik heb hem gelijk besteld. Heb de XL en mijn dochter van 2,5 zit er ook graag in

2 jaar geleden

Reactie op pcat11

Ik heb ook het stokke flexibath maar gebruik hem nu want je krijgt nu de Ne ...
Ahh bedankt voor de tip!

2 jaar geleden

Wij pakken een xl hydrofieldoek en die vouw ik zo dat het een soort kussent ...
Doen wij ook inderdaad nu geen probleem vind het geweldig

2 jaar geleden

Reactie op pcat11

Ik heb ook het stokke flexibath maar gebruik hem nu want je krijgt nu de Ne ...
Bedankt voor de tip; direct besteld!