11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben ook geen toilet boven. Ben gewoon naar beneden gegaan om naar het toilet te gaan. Had er vorige keer geen moeite mee. Verwacht dat deze keer ook niet. Gewoon rustig aan en even iets warms aan doen zodat je niet elke keer weer enorm hoeft op te warmen wanneer je terug in bed kruipt.

2 jaar geleden

Wij hebben ook geen toilet op de verdieping van onze kamer. Die ene trap lukte perfect, nooit zelfs over nagedacht dat dit niet zou lukken.c

2 jaar geleden

Wij hebben hier 2 trappen 1 voor naar beneden naar de wc en 1 naar de keuken, nu tijdens zwangerschap en bekkeninstabiliteit is het verschrikkelijk. Probeer zo efficiënt mogelijk naar boven en beneden te gaan. Kga het proberen zonder postoel en stel dat je hem toch nodig hebt dan kan iemand hem wel voor je halen om te huren toch? Mijn moeder heeft nog een kleine emmer met wc brilletje erop die ga ik dan misschien lenen🙈

2 jaar geleden

Ik heb er een geregeld. Heb hem liever staan en hem niet gebruik dan dat ik elke keer evt. over mijn grenzen moet gaan om te kunnen plassen. Waarom moet de stoel bij jullie in de douche staan? Voor de privacy ofzo?

2 jaar geleden

Reactie op Zinin

Ik heb er een geregeld. Heb hem liever staan en hem niet gebruik dan dat ik ...
Omdat er op geen enkele andere kamer ruimte is. Hebben 3 kamers boven waarvan er 2 slaapkamer zijn. De ander is een inloopkast kamer met cv/ wasmachine ed. Kun je je nog net keren 😂

2 jaar geleden

Hi! Je kunt ook evt alleen een metalen po ipv de hele stoel, succes🤍

2 jaar geleden

Hier ook geen toilet boven, ik was vrij goed te been geen last gehad dus kon vrij makkelijk de trap op en af. Overdags zat ik vooral veel op de bank om toch enigszins het traplopen te beperken.

2 jaar geleden

Ik heb ook geen toilet boven en bij mijn eerste zwangerschap had ik gaan toiletstoel. Nu heb ik er wel een. Ik vind het nu echt al een uitkomst voor het snachts naar de wc gaan. Ik slaap veel beter omdat ik niet klaar wakker ben na een wc bezoek. Hij staat bij ons gewoon in de overloop. Niet echt mooi, maar wel handig voor mij. Ik kijk er ook al naar uit dat ik niet zo veel de trap op en af moet in de kraamweek.

2 jaar geleden

Ik heb vanaf de 30e week al een toiletstoel staan, had ik veel eerder moeten doen! Ja het staat super raar, want bij ons staat ie midden in de babykamer maar het scheelt enorm dat ik niet 's nachts een super steile trap (jaren 30 woning) af hoef en dat ik niet klaar wakker ben na elk plasje. Ik zou het dus zeker aanraden. Je hoopt natuurlijk dat je na de bevalling simpelweg trap kan lopen, maar als dit niet lukt heb ik liever een toiletstoel in de weg staan dan dat mijn man een bedpan onder me moet wringen!

2 jaar geleden

Wij hebben ook geen toilet boven, maar ook geen toiletstoel besteld. Nog wel overlegd met kraamzorg wat wijsheid was maar die vertelde me dat mochten we het toch nog willen dan is die nog snel genoeg in huis
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik heb deze boven in de douche staan al de hele zwangerschap. Neemt veel minder ruimte in. (Lukt mij niet een link te plakken maar zoek bij bol.com op : draagbare toiletcamping