15 Reacties

vorig jaar

Ik heb een schuifbare zal even kijken welk merk ik heb

vorig jaar

Wij hebben een oprolbaarhekje van Bol.com (zie link). Dat is een soort doek ipv hekje. Ik denk dat je die wel voor de eerste traptrede kan maken. https://www.bol.com/nl/nl/p/jokenz-oprolbaar-traphekje-veiligheidshekje-kinderhekje-hondenhek-voor-binnen-traphekjes-hond-wit/9300000079307927/?s2a=

vorig jaar

Wij hebben een dubbel traphek. We zijn er erg blij mee (wel tweedehands gekocht)

vorig jaar

Wij hebben de eerste trede dichtgemaakt aan de achterkant en hem wat hoger opgehangen. Zal morgen een foto maken. Wel een hele constructie geworden 馃ぃ

vorig jaar

Reactie op rgerri

Wij hebben de eerste trede dichtgemaakt aan de achterkant en hem wat hoger ...
Ohh ja, onze zoldertrap is helemaal dicht gemaakt idd! Ben benieuwd naar je foto :)

vorig jaar

Een vraagje.. Wat bedoel je met die balk aan de onderkant? De traphekjes die wij hebben, hebben enkel een ophang- en sluit systeem aan de zijkanten en er loopt dan dus geen balk aan de onderkant. In dat geval zou ik denken dat je hem aan de muur kan ophangen (dus naast het kozijn van de badkamer) boven de eerste trede idd. En sluiten op de staander van de vaste reling.

vorig jaar

Reactie op Kabr

Een vraagje.. Wat bedoel je met die balk aan de onderkant? De traphekjes di ...
We kijken naar traphekjes die je niet hoeft te boren. Die traphekjes hebben een balk onderin die over de vloer/trede loopt!

vorig jaar

Reactie op Mandarijnn

We kijken naar traphekjes die je niet hoeft te boren. Die traphekjes hebben ...
Dan hoef ik geen foto te sturen.. haha. Boren was de enige optie hier. Anders kon hrt niet

vorig jaar

Onze trap is precies hetzelfde! Als ik einde van de dag thuis bent zal ik even een foto sturen

vorig jaar

Reactie op rgerri

Dan hoef ik geen foto te sturen.. haha. Boren was de enige optie hier. Ande ...
Ik ben bang dat dat ook bij ons is, iig bij de zoldertrap..

vorig jaar

Reactie op NaomiAnouk

Onze trap is precies hetzelfde! Als ik einde van de dag thuis bent zal ik e ...
Graag! Thanks alvast :)

vorig jaar

Reactie op Mandarijnn

We kijken naar traphekjes die je niet hoeft te boren. Die traphekjes hebben ...
Oh vandaar.. 馃槈

vorig jaar

We hebben volgens jij bijna exact dezelfde trap. Wij hebben een traphekje dat oprolt als die open is. Het is wel boren maar voor de rest ideaal.

vorig jaar

Wij hebben dit zelf gemaakt doormidden van een oude box (gratis via Facebook). Een kast gemaakt, en de hekjes dus van een oude box. Alles geverfd, en die hekjes rol je dus vanuit de kast zo opzij. Aan beide kanten aan de muur hebben we vergrendelingen gemaakt馃槉

vorig jaar

Wellicht is het hekje haaks plaatsen nog een idee?