25 Reacties

één jaar geleden

Enkel sochtends en savonds naar boven. Zou ik aanraden box/ bedje voor beneden baby te laten slapen en zou voor jezelf evt zon klap bedje aanschaffen mocht je niet lang op de bank ofzo kunnen zitten .

één jaar geleden

Reactie op RT..

Dit advies is er inderdaad voor je bekken. Traplopen is zware belasting voo ...
Same! Vier dagen niet trap gelopen na tweede bevalling en dit werkte heel goed! Bekkenklachten zijn vlot hersteld na de bevalling, denk dat dat erg geholpen heeft.

één jaar geleden

Hier raadt de kraamzorg toch écht heel erg aan om zeker de eerste 3 dagen het liefst helemaal geen trap te lopen. Indd 1x per dag. En dan eventueel ook proberen je grote behoefte te doen als je dan even beneden bent 😝 Wij hebben op haar aanraden een po stoel besteld. Misschien niet het meest comfy of sexy, maar alles voor een goed herstel ☺️ De kraamzorg en mijn man zijn allebei wel wat gewend qua opruimen/ schoonmaken van viezigheid haha.

één jaar geleden

Nou dit word mn 7e maar daar weet ik ook niks van... Ja door je bekken misschien maar je weet zelf vaak wel wat je aan kunt

één jaar geleden

Ik dacht toen ik dit topic las eerst dat ik geen probleem zou hebben omdat onze badkamer op dezelfde verdieping is als de slaapkamer. Even vergeten dat die verdieping de tweede verdieping is 😅 Dus dat wordt één keer heel voorzichtig alle trappen op kort na de bevalling, en dan boven bivakkeren, haha.