14 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden deze, werkte prima.maar hij eet veel stukken. Toen had die zich 1 keer goed verslikt. Sinds dien hebben we hem er toch afgehaald. Als die echt een keer stikt duurt het te lang om hem los te maken

2 jaar geleden

Reactie op Sheilaatje

Wij hadden deze, werkte prima.maar hij eet veel stukken. Toen had die zich ...
Ah deze heb ik inderdaad voorbij zien komen! Oo dat is wel eng ja! Onze dochter gaat nu steeds staan in de stoel en gaat alle kanten op omdat ze gewoon geen 3 tellen stil kan zitten🫢 dus ze verslikt zich juist door haar drukte… hoop eigenlijk als ik haar in een tuigje zeg, dat ze dan wat rustiger zit. Bij mijn schoonouders hebben we een andere stoel waar al een tuigje in zit en daar blijft ze beter zitten😬

2 jaar geleden

Hier geen tuigje bewust bij stikgevaar 😶

2 jaar geleden

Reactie op Sheilaatje

Wij hadden deze, werkte prima.maar hij eet veel stukken. Toen had die zich ...
Deze hebben wij ook! Er zit een qr code bij met een handleiding hoe je die op de trip trap moet bevestigen. Werkt echt ideaal! Dat te lang duren om los te maken zal ik zulke extreme situaties altijd zijn met een tuigje neem ik aan. Maar in principe klik je het zo los en heb je binnen een paar seconden je kind uit de kinderstoel, ik zie daar zelf geen problemen in.

2 jaar geleden

Reactie op Baby Love V

Deze hebben wij ook! Er zit een qr code bij met een handleiding hoe je die ...
Ah top! Dan denk ik dat ik deze gewoon bestel haha 😅 Ja ik denk daar hetzelfde over als jij, en anders klimt onze dochter uit de stoel dusja zal toch iets moeten😬😅

2 jaar geleden

Wij hebben het universele tuigje van Prenatal. 9 euro ofzo. Vind 'm makkelijk om aan te doen en vooral ook goed dat de sluiting achterop zit ivm pulkende vingertjes. En dat het tuigje vrij ruim is. Daardoor kan ze wel naar beneden kijken en bewegen, maar niet er uit vallen.

2 jaar geleden

Reactie op Estar

Wij hebben het universele tuigje van Prenatal. 9 euro ofzo. Vind 'm makkeli ...
Bedankt! Zal eens even zoeken, die kende ik namelijk nog niet😊

2 jaar geleden

Reactie op Estar

Wij hebben het universele tuigje van Prenatal. 9 euro ofzo. Vind 'm makkeli ...
Is dat deze?

2 jaar geleden

Ik heb de originele voor 5 euro 2de hands kunnen kopen. Mss zo eens zoeken?

2 jaar geleden

Reactie op Poppemietje

Ik heb de originele voor 5 euro 2de hands kunnen kopen. Mss zo eens zoeken? ...
Heb ik geprobeerd, maar allemaal 20/30/40 euro.. heb zelf wel een originele nog liggen alleen zitten geen bevestigingsclips bij helaas dus kan hem niet vastmaken🫢 heb er nu een bij bol.com besteld voor 9,90 dus hopelijk is dat wat

2 jaar geleden

Heb ik geprobeerd, maar allemaal 20/30/40 euro.. heb zelf wel een originele ...

2 jaar geleden

Reactie op LV00

Je had ook gewoon de bevestigingsclips kunnen kopen? https://www.stokke.co ...
Ben nu goedkoper uit😊 had ik al naar gekeken inderdaad maar ga geen 7,40 voor verzending betalen😅

2 jaar geleden

Wij hebben die van Tripp Trapp gevonden op Marktplaats. Misschien daar eens kijken? Wij gebruiken het tuigje alleen als ze er in zit en niet eet. Bijv als ik aan het koken ben.

2 jaar geleden

Reactie op JGewenst

Wij hebben die van Tripp Trapp gevonden op Marktplaats. Misschien daar eens ...
Had ik al naar gekeken inderdaad maar ben nu goedkoper uit bij bol.com met een universele haha maar bedankt!