25 Reacties

één maand geleden

Wij leggen onze zoon dan tussen ons in en slapen wij met ze 3e of ik ga er meestal uit omdat mijn man heeel vroeg eruit moet doordeweeks

één maand geleden

Hier hetzelfde…. Gelukkig slaapt de kleine man vrijwel altijd door en tot een uurtje of 8. Ik heb het inmiddels opgegeven en doe vaak dan smiddags het dutje mee samen op ons bed. Heb gemerkt dat het hier niet doordringt en we krijgen er alleen maar discussies van. Nou werk ik ook om het weekend dus dan moet hij er alsnog vroeg uit :)

één maand geleden

Wij doen precies dat in het weekend: de ene dag slaap ik uit en gaat mijn man met onze dochter naar beneden, de andere dag andersom. Ik geef 's ochtends nog wel borstvoeding, dus de dag dat ik uit mag slapen legt mijn man haar even bij mij in bed voor de voeding, voor ze samen naar beneden gaan en ik doorslaap.

één maand geleden

Inmiddels sta vrijwel altijd ik op rond 7.00 met de kinderen. Het zit ook in m'n systeem, want als man er uit gaat kom ik bijna niet meer in slaap

één maand geleden

Eigenlijk ga ik er altijd uit omdat mijn man door de weeks heel vroeg op moet. Als ik er een keer aan toe ben om uit te slapen bespreek ik dat met hem en dan vind hij het geen probleem als ik een keertje uit wil slapen. Dit is 1x in de twee maanden ofzo.

één maand geleden

Doordeweeks doet mijn man de kleine aankleden, en ik maak het ontbijt.. In het weekend leg ik die kleine bij ons in bed als hij wakker is.. meestal wil hij dan spelen. Inmiddels hebben we een traphekje boven en laat ik die kleine lekker op de boven verdieping spelen.. ondertussen blijven wij dan nog even lekker in bed luieren.. maar uitslapen is er voor ons beide niet meer bij.. Als ik toe ben aan langer slapen (zoals gisteravond) dan ga ik zelf gewoon vroeg naar bed.. gisteren sliep ik om half 9 al 🤣🤣

één maand geleden

Door de weeks doe ik de kleine, en ondertussen zorgt mn vriend dat het brood en alles voor iedereen gesmeerd is. Hij zorgt ook voor het ontbijt. In het weekend doen we eigenlijk of samen, of ik en op verzoek hij. Simpelweg omdat hij beweert niet wakker te worden van de kleine zijn geluiden. Nou prima, af en toe wat irritaties om maar Opzich loopt het soepel

één maand geleden

Wij staan eigenlijk altijd gezamelijk op. Ergens tussen 7-8. Doordeweeks hebben we allebei 1 dag vrij dus dan diegene die vrij heeft. Overige dagen was/ kleed ik haar aan en gaat mijn man douchen. Daarna eet hij een boterham met haar en was/ kleed ik me om.

één maand geleden

Doordeweeks ga ik er altijd uit omdat me man vroeg op moet. In het weekend doen we allebei een dag waarmee de andere kan uitslapen.

één maand geleden

Wij hebben niet echt een verdeling, het gaat gelijk op. Op onze parttime dagen is degene die naar werk moet ‘vrij’ en kan gewoon gaan zonder over de kleine na te denken. De overige dagen bespreken we altijd een week vooruit, wie heeft er verplichtingen en moet op tijd weg of we doen het samen en gaan tegelijkertijd de deur uit. Weekend is inderdaad om en om ‘s nachts heeft niemand zin haha dus dan wordt er wel een beetje bijgehouden wie er aan de ‘beurt’ is 😅 Vooral geen scorelijst bijhouden is mijn tip, maar dan moet er wel een open gesprek over gevoerd kunnen worden. Meer en meer frustratie brengt je relatie ook niet verder, zeker niet als het al niet helemaal lekker loopt Succes 😘

één maand geleden

Doordeweeks ga ik eruit, maargoed ik ben ook niet echt goed vergelijkingsmateriaal wat dat betreft🤭 mn man gaat er om 04:00 uit ivm zijn werk en ik ben thuisblijf moeder dus ook niet meer dan logisch dan… In het weekend gaan we er de zaterdag tegelijk uit meestal, zondags slaap ik meestal uit maar de tijd dat onze dochter wakker word (tussen 08;00/09:00) is sowieso al uitslapen voor mijn man😅

één maand geleden

Hee, wij hadden precies hetzelfde en ik ben echt op mijn strepen gaan staan dat ik dit gewoon nodig had. Ik heb nu de zaterdagochtend tot 12:00 (uitslapen en naar boxles of in bad) en hij zondag tot 12:00. Heb je gewoon nodig!! Ergens ligt je grens ❤️

één maand geleden

Voor ons is dit trouwens heel goed geweest voor onze relatie en dan vooral voor mij die echt de meeste lasten droeg, voel me nu veel meer gelijkwaardig en dat doet de dynamiek van je relatie ook goed

één maand geleden

Wij gaan er eigenlijk altijd gezamenlijk uit en doen evenveel. Ene keer kleed ik hem aan en gaat hij koffie zetten ontbijttafel klaarzetten, en andere x andersom. In het weekend blijven we vaak met z'n 3en nog even knuffelen/spelen in bed.

één maand geleden

Wij doen dat ook, ieder een ochtend en de ander gaat dan met de kids naar beneden.

één maand geleden

Hier zijn de nachten nog altijd gebroken. Dus als het zo uitkomt gaat m'n man eruit met de kinderen en slaap ik nog even door in de ochtend. Maar anders lijkt het me niet meer dan redelijk dat je in het weekend allebei een dag hebt om nog even wat langer te liggen.

één maand geleden

Ieder 1 dag in het weekend uitslapen! Verder hebben we beide een vrije dag met hem, diegene staat dat dan dus ook op mocht hij vroeg wakker worden. De andere 3 dagen staan we samen op, alleen ik een kwartier later omdat we toch niet in de douche kunnen tegelijk

één maand geleden

Hier blijft eigenlijk nooit een van de twee liggen, dat de ander kan uitslapen. Wij knuffelen sochtends nog even met hem in bed en dan gaan we er samen uit.

23 dagen geleden

Wij gaan er hier vaak tegelijk uit. Maar heel soms is 1 gewoon zo moe, of is het laat geworden. Dan laten we de ander liggen. Maar eigenlijk altijd wel in overleg... communiceren is de basis van goed ouderschap. Ik zou het toch bespreekbaar maken.. of misschien, oke jij slaapt uit, maar dan wil ik graag als je wakker bent even me time.

23 dagen geleden

Hier spreken we de vrijdag af wie er zaterdag opstaat en wie zondag. Te zien wie het meeste moe is na de week. Al altijd, van dag 1. Als ze klein was dan was het elk om zijn beurt een nacht. Toen mijn man opnieuw ging werken stond hij 1 of 2x tijdens de week ook op zodat ik eens langer kon slapen. Onze dochter huilde ook heel de dag, dus hij merkte ook aan mij dat ik het nodig had om in de nacht even te bekomen.