11 Reacties
2 jaar geleden
Ik zag ze ook in de winkel, denk dat ik wel iets ga aanschaffen voor het zwemmen. Zoon is witter dan wit, dus verbranden gaat erg snel (zelfs in de schaduw). Vroeger had ik zelf kleding aan op het strand, zo'n groot shirt van mijn ouders. Vond ik geen enkel probleem. UV kleding droogt heel snel, dus denk niet dat je dat steeds aan en uit hoeft te doen.
En natuurlijk ook nog smeren met factor 50 😎
2 jaar geleden
Fan van UV pakjes! Makkelijker dan elke keer alles maar in smeren. Ik heb dan ook pakjes gekocht met lange mouwen. Ze drogen idd erg snel en ze lijken er geen last van te hebben. Gezicht en overige blote delen nog insmeren maar scheelt echt een stuk! Ik koop ze gewoon van de HEMA/h&m/c&a.
2 jaar geleden
Mijn beide zoontjes (1 en 3) hebben zo'n pakje. De jongste uit 1 deel met rits en de oudste een shirt met lange mouwen. Ik ben heel erg voorstander. Het is ZO fijn met minder smeren. En na het zwemmen doe je het niet uit (want dan gedoe met weer aantrekken als ze 5 min later weer willen gaan spelen in de zon). Gewoon warme handdoek eromheen en het droogt in no time. Sowieso zitten ze bij ons veel in de schaduw te spelen maar die pakjes zorgen gewoon voor een stukje extra bescherming.
2 jaar geleden
Hey,
Dit zijn echt de meest fijne UV-pakjes die er zijn: https://www.littleriots.com/collections/uv-zwemkleding
Met drukknoopjes bij de benen, zodat verschoonsessies makkelijk verlopen. Ik smeer hoe dan ook alles in, ook onder het UV-pakje, maar ik trek het niet meer uit om bij te smeren. De zichtbare huid smeer ik uiteraard wel gewoon meerdere keren in.
2 jaar geleden
Wij hadden er eentje van de H&M voor in Egypte. Was echt ideaal. Het was ook een apart shirtje en broekje en wat losser dus kon ze prima aanhouden na t zwemmen. Droogde snel en ze had t niet koud.
En we hadden als 2e setje een wasbare zwemluier met een uv shirtje met lange mouwen van de Decathlon. Werkte ook top.