20 Reacties
2 jaar geleden
Leuk! Wij gaan over 14 dagen naar Mallorca!
Ben ook bezig met een lijstje te maken, sws een uv pakje, badkleding, zwemluiers, uv tentje, zonnebrandcreme, speelgoed en tablet voor in 't vliegtuig...☀️
2 jaar geleden
Reactie op GAL1
Leuk zeg! Wij vliegen 5 juni naar Mallorca. Wij willen ook zo min mogelijk ...
@rgerri, heb je nog een zwemvest gekocht? Ik heb er een gevonden. 0 tot 15 kilo. https://www.petitfilippe.com/nl/collections/spring-summer-shop-%F0%9F%90%A5
2 jaar geleden
Reactie op GAL1
@rgerri, heb je nog een zwemvest gekocht? Ik heb er een gevonden. 0 tot 15 ...
Nee niet meer. Een aantal gepast maar allemaal te groot. Nu alleen wat bandjes gekocht en haar zwemband. Ze loopt nog niet haha..
Ziet er wel goed uit! Zijn deze ‘korter’ dan de konges slojd? Want deze waren nog 3/4 cm te ruim in de lengte.
2 jaar geleden
Jullie misschien tips? Ik twijfelde of een kind van 1,5 jaar enkel bandjes kan dragen (onder toezicht uiteraard) of beter ook nog een zwemband meenemen? Moet dan nog ff op zoek gaan, de zwemband die we hebben liggen was tot 1 jaar 🤭
2 jaar geleden
Wij zijn nu op fuerteventura.
Sowieso zwemvest is no go voor kind >15kg en >2 jaar.
Hier bandjes en Zwemband mee. Zwemband blijkt voor mijn zoontje beste optie.
Verder uv kleding echt een must. Genoeg Zonnebrand. Hoedjes/petjes.
Rompers en korte broeken + t-shirts
Tentje echt niet nodig, vorig jaar toen ze nog veel sliepen en weinig bewogen was dat de hit. Ben blij dat ik hem niet mee heb, was zonde van het gesjouw. Mits je kindje ook een beetje in de buggy slaapt iig.
Verder lekker op locatie, emmer, schep, bal kopen. Voor de rest zijn ze super onder de indruk van alles om hun heen. En iig in Spanje is al het personeel dol op kindjes dus ze krijgen aandacht genoeg.
Voor in vliegtuig een boekje en speelauto was prima.
Vooral zometeen heerlijk genieten op vakantie en weet, je gaat niet de jungle in dus in de winkels op locatie ga je echt alles kunnen kopen wat je nodig zou moeten hebben.
Ik heb hier gewoon luiers gehaald. Had knijpfruit mee maar blijkt ook hier in de winkels te liggen.
Enjoy!
2 jaar geleden
Wij zijn nu lekker op vakantie 🌞
Ik zal vooral niet te veel meenemen, een emmertje met schepje en een bal is al genoeg.
Vorig jaar gebruikten we het UV tentje veel maar onze kleine jongen is nu zo baldadig dat hij met tent en al om zal rollen dus die hebben we nu lekker thuis gelaten. Mocht je denken dat je dochtertje er nog netjes in blijft zitten spelen lijkt me het wel handig!
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Bedankt voor je uitgebreide bericht 😊
Kleine vraag, hebben ze de knijpfrui ...
Hipp, ken het niet maar schijnen we in NL ook te hebben en Hero. En ook een Spaanse variant.
Ga morgen nog even boodschapje doen zal het nog een keer checken.
Zelf gebruik ik altijd Organix, in juli ga ik weer naar Spanje en dan koop ik gewoon wat in de schappen staat Hero ofzo. 😁
2 jaar geleden
Reactie op HappyMother2023
Jullie misschien tips? Ik twijfelde of een kind van 1,5 jaar enkel bandjes ...
Wij hadden een zwemband (1 tot 3 jaar) mee, dat was echt geen succes, hij wou er alleen maar uitklimmen 😅
Hebben ook een zwemvestje, maar dat is ook niet top omdat het toch nog wel aan de grote kant is
Hebben nu voor de zomervakantie bandjes gekocht, hopelijk is dat beter 🫣
2 jaar geleden
Reactie op Rsnn
Die heb ik vorige week niet gezien in Spanje (Gran Canaria), ik had er voor ...
Oehh hoe was Gran Canaria met een kleintje? Genoeg afwisseling tussen actieve uitjes en rust? Wij gaan vaak naar Tenerife (net wat meer te doen vinden wij), maar willen graag nog een tweede keer naar Gran Canaria (miss volgend jaar)
2 jaar geleden
Ik lees mee! Wij gaan over paar maanden naar Gran Canaria. Welke luiers zijn vergelijkbaar met pampers daar, weet iemand dat?
2 jaar geleden
Reactie op Anne1983
Was nu in de spar en daar hadden ze ook spar eigen merk. Maar het was echt ...
Oehhh top! Zolang er niet teveel rotzooi in zit zal dat vast lekker zij. Hero is sws wel een goed merk. Ben nu zelfs nieuwgierig naar die knijpfruitjes 😂 Tegenover ons hotel zit straks een spar 😌