15 Reacties
vorig jaar
Ik ben portugees en ik geef mijn zoontje altijd warm eten middag en avond eten al sinds 6 maanden. Hele continenten zijn opgegroeid met 2x warm eten en mediteraans dieet wordt samen met traditioneel chinees als een van de meest gezonde dieten gezien. Ik begrijp dat je kindje misschien brood is gewend, maar echt qua gezondheid hoef je echt geen zorgen te maken. Gewoon geven wat je zou bestellen voor in de avond. Ik heb een kerngezond jongentje met 2x warm eten en heel normaal gewicht. Hij eet gewoon alles wat wij eten en in restaurants vraag ik altijd of ze waar kan zout ens weg laten. Ik heb meer moeite met gezond uit eten met mijn zoontje in noord europa dan in zuid europa. De bediening wilt ook vaak mee denken en een soort aangepast bordje maken. Komt goed!
vorig jaar
Reactie op LV00
Mijn zoontje krijgt thuis ook gewoon een af en toe een tosti, is toch niks ...
En pasta is ook een prima alternatief voor brood toch? Zie niet helemaal waarom dat ongezond zou zijn?
Op vakantie let ik sowieso iets minder goed op omdat dat vaak iets lastiger is, die paar dagen op een heel jaar maakt me dan vrij weinig uit, het gaat om de balans!
Maargoed mijn zoontje krijgt dan ook zo af en toe gewoon frietjes met een knakworst, dus misschien ben ik wel te makkelijk馃槀
vorig jaar
Reactie op Lulu26
Ja hier ook echt wel eens frietjes oid hoor niet dat wij nou zo mega streng ...
Hahaha ja is zo, maar pasta en toati zijn echt prima alternatieven! En geen idee of jullie dagjes uit het hotel gaan, maar dan kan je natuurlijk sowieso gewoon in een restaurantje een broodje of iets dergelijks bestellen! Wellicht kan je van die kleine portie pindakaas meenemen?
vorig jaar
Wij hebben een pot pindakaas mregenomen, een pak boter en gekocht en 2x een half brood gehaald in 8 dagen. Ze at tussen de middag haar normale boterham met pindakaas 馃構 Een broodtrommeltje van huis meegenomen en zon klein reispotje (waar je normaal gel ofxo in doet), waar we wat pindakaas in konden doen voor odnerweg. Mesje gekocht de eerste dag bij de supermarkt.
Ze eet haar boterham voor hhaar middagdut dus we waren sws op de hotelkamer dan.
vorig jaar
Hier hebben we bij een supermarkt gewoon brood gekocht, had mini jam en pindakaas mee, daar hadden ze boter, smeerworst e.d. dus zo prima gered.
Soms ook gewoon patat met kipnuggets of een pasta 馃槀!