9 Reacties

3 jaar geleden

Bij overstap naar andere voeding 2 weken wachten of de stoelgang normaal word. 2 weken hebben de darmen nodig om te wennen. Wij zijn al een hele tijd over gegaan op AR en zei de kinderarts geef ze echt zeker 2 weken de tijd om te wennen. En hoezo te dik? Bedoel je dat ze dat niet fijn vind of te moeilijk uit de fles krijgt?

3 jaar geleden

De schepjes van de AR voeding zijn groter dus weet niet of de verhoudingen kloppen als je gaat mengen

3 jaar geleden

Je kan het gewoon mengen! Als je idd alleen de AR gebruikt wordt het heel dik. Ik deed bijv eerst (toen ik nog 4 schepjes gaf), 3 normale voeding en dan 1 schepje AR. En toen op een gegeven moment 50/50, reflux en overgeven zijn een heel stuk minder!

3 jaar geleden

Bij mij raadde t CB dat juist aan om te mengen omdat het dus anders heel dik is en mijn kleine heeft er dus al voldoende aan als t 50/50 is

3 jaar geleden

Reactie op -Simone-94

Je kan het gewoon mengen! Als je idd alleen de AR gebruikt wordt het heel d ...
Had ze dan diarree nadat je het eerste keer mengde? Of was alles normaal? En de stoelgang, wzs ze minder verstopt want de mijne heeft harde stoelgang..

3 jaar geleden

Ik was ook overgestapt en had na 1 week ook plots harde ontlasting bij mijn zoontje, toen elke keer 5/10 cc extra water en 1 keer druppeltje zonnenbloemolie gegeven op advies van de huisarts en dat werkt super goed! Nu is het weer goed te doen voor hem

3 jaar geleden

Reactie op meryem k

Had ze dan diarree nadat je het eerste keer mengde? Of was alles normaal? E ...
Nee hij had nergens last van eigenlijk! Stoelgang is gewoon normaal gelukkig 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op meryem k

Had ze dan diarree nadat je het eerste keer mengde? Of was alles normaal? E ...
Maar ik gebruik de AR voeding van de Kruidvat. Geen idee of dat wat uitmaakt..

3 jaar geleden

Hier werd de stoelgang weer normaal toen we starte met probiotica (orthiflor start) Sindsdien krijgt ze 4 scheppen AR en 1 normale. Ze heeft het echt nodig