7 Reacties

2 jaar geleden

Ja heel leuk! Ik ga sowieso al vanwege oudere kids en de kleine tijgert overal doorheen probeert te klimmen in het baby gedeelte leg ik hem gewoon neer😝

2 jaar geleden

Ik zag dat monkeytown peuter ochtenden heeft voor 1-4 jaar. Onder de 1 lijkt me dus vroeg? Maar geen ervaring mee. Maargoed, ik heb zelf sowieso echt geen haast om naar die prikkel-hel te gaan, hahaha.

2 jaar geleden

Wij zijn laatst met onze dochter, 8mnd naar balorig geweest. Ze vond het super leuk. Ze kan al snel kruipen en zichzelf optrekken. Ze heeft d’r eigen een uur goed vermaakt . Zijn nog met haar van de kleine glijbaan geweest.

2 jaar geleden

Op onze vakantie was een indoorspeelhal dat viel goed in de smaak. Hij was toen 7maanden, tijgerde en trok zich op aan dingen. De interactie met andere kindjes ook erg leuk. Bij de meesten betaal je pas vanaf 1jaar , heb je er 1 in de buurt lekker uitproberen

2 jaar geleden

Ik ben nu op een familiedag waar ze toevallig een soort monkeytown hebben en ik ben er wel blij mee. Daar kan mijn dochter zo even heerlijk kruipen oefenen, zitten en wat energie kwijt. Als het haar bevalt ga ik er binnenkort gewoon een keer voor in het echie, misschien samen met iemand die al een ouder kind heeft ofzo.

2 jaar geleden

Ik ben nu 2 keer met ons zoontje van 8,5 maand naar zo'n monkey town achtige speeltuin in ons dorp geweest. Heel leuk om te oefenen met klimmen, optrekken, kruipen. Deze speeltuin is gratis voor kinderen tot 1 jaar, dus was zelf ook na ongeveer een uurtje weer weg. Ideaal :)

2 jaar geleden

Reactie op xstickypaws

Ik ben nu op een familiedag waar ze toevallig een soort monkeytown hebben e ...
Het was hier een succes! Wat verdwaalde ballen van de ballenbak erbij en het was feest!