7 Reacties

vorig jaar

Dat niet maar ik vind met de kruidvat eigenmerk de luierbroekjes ineens niet meer goed zitten. Is ineens dat het niet goed om haar billen heen zit en daarvoor was dat geen probleem. En niet omdat het niet de goeie maat is.

vorig jaar

Wij hadden altijd van pamper nu van kruidvat en hier helaas ook soms doorlekken en roodheid aan vagina en poep 🥲 voorheen nooit last van gehad

vorig jaar

Wij waren pas weer van de etos naar de kruidvat overgestapt omdat we ze na een leenluier eigenlijk veel mooier vonden zitten. Pas inderdaad de 'nieuwe' opgehaald, en ze lekt nu heel vaak door. Plus sinds een paar dagen beginnende uitslag. Maar weer opzoek naar een ander merk vrees ik.

vorig jaar

Altijd kruidvat gebruikt. Hier geen uitslag met de nieuwe. Was net overgegaan naar een grotere maat ivm doorlekken s nachts, niet heel gek want al maanden zelfde maat gehad en is nu paar kilo zwaarder. Nu met de nieuwe kan ik zelfs weer terug naar de oude maat. Geen last met doorlekken. Heel tevreden dus!

vorig jaar

Reactie op Noezsya

Dat niet maar ik vind met de kruidvat eigenmerk de luierbroekjes ineens nie ...
Dat had ik ook maar als ik hem hoog genoeg doe en strakker dan ziet ie wel goed

vorig jaar

Reactie op VooDooLady84

Wij waren pas weer van de etos naar de kruidvat overgestapt omdat we ze na ...
Wat gek hè die uitslag ik snap er ook niks van, vind ze verder wel goed maar is wel heel toevallig

vorig jaar

Hier sluit het inderdaad gelijk niet meer lekker aan! Ik had voor mijn oudste altijd altijd kruidvat zonder problemen gebruikt, maar die nieuwe elastieken zijn waardeloos. Gelukkig heb ik voor de baby al enige tijd terug ingeslagen van de “oude” modellen