17 Reacties
3 jaar geleden
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0534164034.html?gclid=Cj0KCQiAx6ugBhCcARIsAGNmMbjAruFe4Qx8DDoEhMNtY8igboZWOooiDn6nM-4VwV4mc3Yl1CbywUEaAnl0EALw_wcB
Ik denk deze gewoon. Zijn lang genoeg om in de broek te stoppen ook.
3 jaar geleden
Reactie op Cindy193
Dank je wel!
3 jaar geleden
Ik heb er een aantal van de lidl. Passen prima over mijn bh en in mijn broek.
3 jaar geleden
Reactie op Muzieknootje
Ik heb er een aantal van de lidl. Passen prima over mijn bh en in mijn broe ...
3 jaar geleden
Ahja ik gebruik ook spaghettihemdjes van de zeeman als 'voedingshemdje': ik doe de bandjes niet om (draag het hemdje zeg maar strapless) en door de elasticiteit blijven ze gewoon goed zitten over mijn bh en tijdens het voeden trek ik het hemdje zo naar beneden.
Tijdens de zwangerschap deze hemdjes gekocht om om mijn buik te dragen (dus weer niet normaal als hemdje haha) omdat alle shirts veel te kort waren voor mij😅
3 jaar geleden
Reactie op Gea93
Deze inderdaad, topspul!
https://www.lidl.nl/p/esmara-2-dames-voedingstops ...
Passen deze ook goed icm grote borsten?
Ik heb nu de voedingstopjes van h&m en daarmee gigantische inkijk omdat het bovenste stuk stof gewoon te klein/kort is voor een cup F…
3 jaar geleden
Reactie op Roob
Passen deze ook goed icm grote borsten?
Ik heb nu de voedingstopjes van h& ...
Bij mij komt de rand van het hemdje even hoog als mijn voedingsbh, met een H cup. Ik draag ze inderdaad onder mijn eigen truien of shirts+vest.
3 jaar geleden
Reactie op LauraMF
Reguliere maat genomen of een maar groter? Bij de reviews staat dat ze wat ...
Ik zie dat ik maat M 40/42 genomen heb; normaal draag ik 38. Ik herinner me vaag dat ik volgens mij ook de S had besteld zodat ik beide maten kon passen met mijn grote buste (ik heb een kleine omvang met een grote cup, dus is vaak echt even uitzoeken wat past en ik had citaat ik deze besteld al vele voedingsbh gepast die allemaal te klein waren in de cup....). Maar het zou ook kunnen zijn dat ik, vanwege mijn grotere cup, al meteen een maat groter genomen had. Geen idee hoe het is gegaan haha
In iedere geval zit de M 40/42 helemaal prima en absoluut niet te groot👍🏼