8 Reacties

3 jaar geleden

Bij baby 1 bij 40 weken 2 x voetreflex gehad. Deed precies helemaal niks haha. Was best lekker en ontspannen, maar geen effect op bevalling.

3 jaar geleden

Reactie op Manon-26

Bij baby 1 bij 40 weken 2 x voetreflex gehad. Deed precies helemaal niks ha ...
Ahhhh shit 😅 ik hoop zo dat het iets doet, in ieder geval wat cm's zodat ik geen ballon hoeft met inleiding 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Bij de eerste met voorweeen weggegaan en nu weer erge voorweeen gehad. Maaaaar voetreflex helpt om de huidige status waarin je lijf zich bevindt een beetje te bevorderen. Als er nog niks in je lijf gebeurd zal je ook weinig merken. 35/37 weken is nog heel vroeg ook natuurlijk.

3 jaar geleden

Haha ik heb precies hetzelfde! Zal ook worden ingeleid met 38 weken (wellicht al 37) en alles wat ik kan doen dat mijn lijf al iets voor ontsluiting zorgt ga ik ook doen haha Heb ook besloten dat ik de laatste week lekker een spa week ga houden thuis! Het is wat over de top misschien maar alles om mij te helpen ontspannen en relaxen + hopelijk iets van ontsluiting voor ik de grootste en meest bijzondere gebeurtenis van mijn leven tegemoet ga💪🏽😊 - Manicure & pedicure aan huis incl uitgebreide voetmassage - Zwangerschapsmassage aan huis - Kapster aan huis Kijk er echt al naar uit 💆🏽‍♀️😃

3 jaar geleden

Massage nr 1 heeft helaas niks gedaan, wel fijn ontspannen dat gefriemel aan je voeten 👌

3 jaar geleden

Reactie op AJV

Massage nr 1 heeft helaas niks gedaan, wel fijn ontspannen dat gefriemel aa ...
Is het prettig? Ik hou er niet van als er mensen aan mijn voeten zitten en kriebelen kan ik niet tegen.

3 jaar geleden

Heb 't al 3 x gehad. Geen bevalling. Wel lekker ontspannen haha

3 jaar geleden

Reactie op Dingske1

Is het prettig? Ik hou er niet van als er mensen aan mijn voeten zitten en ...
Heb ik normaal ook, heb t 2x gedaan nu maar helaas geen bevalling opgewekt