16 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons heeft de kleine 2 weken in het ziekenhuis gelegen. Nu is hij thuis en zijn we begonnen met versturen en uitdelen

3 jaar geleden

Ik zou het versturen wanneer je toe bent aan visite. Het is echt een uitnodiging dat mensen gaan vragen wanneer ze langs mogen komen.

3 jaar geleden

Vaak zit er nog wel een kleine levertijd op kaartjes en als je ze dan op de post doet als je ze binnen hebt, zit er ook weer een dag tussen, tenzij er ook nog een zondag/maandag tussen zit. Dus je zit al gauw op een dag of 5 tot 7 voordat ze binnen komen bij familie/vrienden, als je ze snel verzend. En ben je er later aan toe, dan komen ze wat later. Eerst de bevalling afwachten 😉

3 jaar geleden

Wij versturen ze pas als we klaar zijn voor visite. Sowieso mogen de eerste week alleen (schoon)ouders/broer/zus langskomen. Daarna kijken we even hoe het gaat, en gooien ze dan op de bus.

3 jaar geleden

Hier duurde het ongeveer 10 dagen voor ik er aan toe kwam ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben de kaartjes op de 4e dag verstuurd. Best vroeg, maar de meeste visite komt toch later en maakt eerst een afspraak.

3 jaar geleden

Besteld de dag na geboorte, na 3 dagen waren ze binnen en de dag erna verzonden. Dus in de eerste week waren ze verzonden en bij sommige al binnen zelfs

3 jaar geleden

Na 4 dagen pas besteld, op dag 9 pas verstuurd

3 jaar geleden

Na 3 dagen besteld, toen de dag erna verstuurd (waren binnen 1 dag binnen), de meeste hadden hem de dag erna (toen was hij 5 dagen oud) ontvangen! Sommige 1 dagje later

VRIEND

3 jaar geleden

2 dagen na de bevalling heb ik het kaartje afgemaakt op kaartje2go en toen direct verstuurd vanaf de website (ik had alle adressen al ingevoerd). De dag erna hadden de eerste mensen het kaartje al binnen.

3 jaar geleden

Wij hebben pas na de geboorte het kaartje uitgezocht omdat we het geslacht niet wilde weten. Uiteindelijk werd dit dag 6 voordat we iets hadden uitgezocht, de proefdruk kwam na het weekend en nu op dag 13 zijn de kaartjes verzonden. Ik heb heel veel bloed verloren en ben de eerste 8 dagen alleen maar in bed geweest waardoor we absoluut geen behoefte hadden aan veel kraambezoek. Daar zijn we nu aan toe, dus voor ons perfect om de kaartjes nu pas verzonden te hebben

3 jaar geleden

Wij kwamen er tijdens de kraamweek gewoon niet aan toe, ondanks dat we amper bezoek hadden ingepland en het heel rustig aan hebben gedaan. De tijd vliegt gewoon voorbij! Ik zou vooral zeggen... er is geen vast moment of deadline om de kaartjes te sturen. Zie het vooral als iets leuks en doe het wanneer je er tijd en zin in hebt! Hier krijgen we de kaartjes op dag 11 binnen, dus zijn tussen dag 12-15 oid bij de vrienden/familie. Via Kaartje2Go krijgen je overigens àl je geboortekaartjes gratis als je bevalt op de uitgerekende datum! (Wat bij ons het geval is) .

3 jaar geleden

Dag 9 verstuurd.

3 jaar geleden

Gisterenavond toen we thuis zijn gekomen uit het ziekenhuis en een beetje gesetteld waren, heb ik de laatste aanpassingen aan de kaartjes gedaan en ze toen besteld. Komen zoals nu lijkt morgen of woensdag bij ons binnen. Dan gaan ze in de envelopjes die al klaar liggen en gaan ze dezelfde dag of de dag erna op de post😊

3 jaar geleden

Naar alle close familieleden en vrienden een week na de bevalling opgestuurd en voor de rest van de mensen twee weken na de bevalling (dus ik post deel 2 uiterlijk as vrijdag)

3 jaar geleden

De kleine is op vrijdag om 4:17 geboren en diezelfde dag heb ik de kaartjes al besteld. Volgende dag kregen we ze binnen en zijn er al wat kaarten bezorgd in omliggende dorpjes. De rest is maandags op de post gegaan