6 Reacties

2 weken geleden

Wij gaan een fiets geven 😊 Hij heeft al wel eerder loopfietsje en soort skelter gehad maar nu dan een echte peuter fiets met trappers en zijwieltjes! Ben heel benieuwd wat hij er van vindt haha

2 weken geleden

Wij gaan hier voor! Je kan er zo veel mee. Ben heeel benieuwt

2 weken geleden

Wij geven een fiets met zijwieltjes en daarnaast nog wat praktische cadeaus zoals beddengoed, pyjama. Verder heb ik nog een verlanglijstje met wat knutsel dingen, hamertje tik, duplo en geld voor zijn spaarpot

2 weken geleden

Wij gaan een fiets geven met zijwieltjes. Voor sint + kerst hebben we een step gegeven, daar is hij ook heel blij mee, misschien een leuke tip 😊 Verder qua speelgoed vind ik het ook heel lastig, we hebben al zo ontzettend veel in huis..

2 weken geleden

Ik ga iets van tiptoi of ander educatief speelgoed geven

3 dagen geleden

Wij geven deze kast (van opa en oma) met zelf 2 prinsessenjurken. En hebben aan alle visite om verkleedspullen gevraagd om de kast te vullen. Kostuums, hoedjes, brillen, sieraden, maskers etc. Kunt iets kleins of iets groters geven. Voor elk budget wat wils. Zo krijgen we niet nóg meer los speelgoed en is haar verkleedkast in 1x gevuld. Onze dame heeft momenteel 1 jurk van carnaval en een pietenpak en dat is al helemaal een hit dus denk dat dit een goed cadeau is.