10 Reacties

10 dagen geleden

Ik zou langs de dokter gaan als je je zorgen maakt. Beter een keer teveel

10 dagen geleden

Huisarts bellen als je je zo zorgen maakt?

10 dagen geleden

Ohja ik zag vandaag ineens dat hij kiezen heeft

10 dagen geleden

Ik snap dat je je zorgen maakt. Hoe zijn de plasluiers? Als hij huilt, huilt hij dan met tranen? Als hij langer dan 12 uur geen plasluier heeft, of huilt zonder tranen is dit een reden om de huisarts/huisartsenpost te bellen. Dat zijn namelijk tekenen van uitdroging.

10 dagen geleden

Reactie op Nancy 86

Ik snap dat je je zorgen maakt. Hoe zijn de plasluiers? Als hij huilt, huil ...
Hij huilt nog met tranen en hij heeft wel plas luiers maar niet dat er veel in zit

10 dagen geleden

Net over de 38 graden is niet echt ernstig. Boven de 39 graden is pas hoge koorts. Klinkt gewoon als een griepje of niet lekker voelen?

10 dagen geleden

Wij hebben dit laatst ook gehad, heeft een hele week geduurd en 2 keer op de hap geweest omdat hij bijna uitgedroogd is. Koorts mag 6 dagen aanhouden werd ons verteld…

10 dagen geleden

Je kan ORS halen en hiervan gedurende de dag slokjes geven zodat hij niet uitdroogt

10 dagen geleden

Reactie op _anoniem211_

Ohja ik zag vandaag ineens dat hij kiezen heeft
Waarschijnlijk is dat het. Met tandjes krijg je vaak rond de 38 graden koorts. Hier ook bij elk tandje koorts, maar bij ons is dat al 3 dagenlang rond de 41 graden. Dan speelt er vaak ook een virus mee. Bij doorkomende tandjes en/of kiezen is het ook normaal dat je kindje niet veel wil eten of drinken. Gewoon blijven aanbieden en zonodig met ha overleggen. Maar als de kolrts niet boven de 38 graden komt en met zetpil omlaag gaat, zou ik me niet zo een zorgen maken. Pas boven de 39 graden is het echt koorts

9 dagen geleden

Reactie op Baby12023

Je kan ORS halen en hiervan gedurende de dag slokjes geven zodat hij niet u ...
Wij hadden zelf pas geleden ook ORS gehaald. Dit gaf zo'n chemische geur en smaak af, dat ons zoontje het niet dronk. Ook niet door zijn melkfles heen die hij wel dronk zonder ons. De witte aquarius sport drank bevalt dezelfde substantie als ors. Ik snap dat je dat het liefst niet wilt geven. Maar als dat uitdroging kan voorkomen..... Zolang je nog plasluiers hebt, hoef je niet bang te zijn voor uitdroging. Heel veel sterkte