227 Reacties

één jaar geleden

Mijn verstopte darmen. Zo klaar mee inmiddels dat ik afhankelijk ben van Roosvicee en lijnzaad 😒

één jaar geleden

Vermoeidheid dat stoor me het meest het belemmert met heel veel dingen 😴 om moe van teworden 🤣

één jaar geleden

Afscheiding…🥴 vreselijke geuren😭

één jaar geleden

Reactie op messymommy

Afscheiding…🥴 vreselijke geuren😭
Ja hier ook maar zonder geur

één jaar geleden

Reactie op messymommy

Afscheiding…🥴 vreselijke geuren😭
Jep.. hier ook. 😱

één jaar geleden

De maagzuur! 😖

één jaar geleden

Momenteel urineverlies door overactieve bekkenbodemspieren ivm stuitpijn. Fysio heeft pas volgende week weer tijd 🥲

één jaar geleden

Zo vaak naar de wc moeten ivm blaas, even gezellig winkelen zit er niet meer in want moet een wc in de buurt hebben. Daarnaast idd maagzuur en het feit dat die buik alsmaar meer in de weg gaat zitten en ik niet meer alles zelf kan doen in huis. Ik werk 3 dagen 5uur ivm mn vermoeidheid maar dan is dat ook wel mn activiteit van de dag😅

één jaar geleden

Dat ik 30 min bedrust moet hebben elk uur ivm totaal verpest bekken, niks meer mag doen, en niet meer voor ons kindje kan zorgen, zou je zeggen. Maar eerlijk, nee, ik doorsta het met zoveel liefde want ons meisje is ons wondertje waarvan wij echt niet wisten of het zou lukken. Het is tijdelijk en blijf elke dag dankbaar dat dit ons gegund is 😊🥰

één jaar geleden

Het continu naar de wc moeten. Dat had ik de vorige zwangerschap ook maar echt een stukje later. En het beroerd slapen snachts; vannacht weer 2u voor niks wakker gelegen, het lukte me gewoon niet km in slaap te komen..

één jaar geleden

Reactie op messymommy

Afscheiding…🥴 vreselijke geuren😭
Same, heb het bij de 1e niet gehad. Er hangt gewoon een bijzondere hormoon geur. Heb alles laten nakijken en er zit niks geks

één jaar geleden

Heb je even..?😂 Mijn HG staat met stipt op nummer 1. Maar ook mijn darmen die niet mee werken, mijn blaas die juist extreem snel vol zit, de hoofdpijn door de medicatie, maagzuur en de extreme vermoeidheid. Gelukkig zijn we over de helft🥳

één jaar geleden

Oh en een kleine toevoeging wat toch ook wel echt bij de zwangerschap hoort. Alle mensen die roepen dat ik moet genieten. Ik geniet alleen tijdens de echo's of de momenten dat ik haar voel. Maar verder vind ik het echt fysiek en mentaal heel zwaar

één jaar geleden

Reactie op messymommy

Afscheiding…🥴 vreselijke geuren😭
Die afscheiding inderdaad.. en al die mensen die wat van je buik vinden en willen zeggen 😵

één jaar geleden

Pff ik heb wel een heel lijstje; - urineleider vernauwing - maagzuur - afscheiding - alles heel sterk ruiken Moet ik zeggen, alles valt wel een beetje in het niet door de urineleider vernauwing 😅

één jaar geleden

Heel snel overprikkeld. Mijn energie lekt weg bij het minste of geringste. Als ik de deur uitga is het het ergst.

één jaar geleden

Ik ben zoiets moois aan het doen en maken maar voel me vooral waardeloos om alles wat ik NIET ,doe/kan. Lopen bv 😝

één jaar geleden

For me it’s a bit hard being a foodie in het algemeen tijdens mijn zwangerschap 🥲: Aangezien je wat beperkt bent in je voedsel & drank keuzes, zowel in NL als buiten NL. R.i.p. Daarnaast is zwangerschapsdiabetes een echt ding🥲. Geen suikers & minder koolhydraten eten om te voorkomen dat je baby niet groot wordt geboren en jij geen diabetes aan overhoudt. Want je hormonen zijn all over the place en dit effect heeft op de insuline spike on the body. I really really LOVE desserts🤤. R.i.p Very tough at the moment haha, enfin nog maar het laatste trimester te gaan en tis zo gevlogen💪🏾🤗!! Alles voor een happy & gezonde baby and mommy😍

één jaar geleden

Reactie op Haarlem87

Heel snel overprikkeld. Mijn energie lekt weg bij het minste of geringste. ...
Heel herkenbaar! Heb je dit ook met bijvoorbeeld muziek of tv geluiden? Ik zit normaal altijd in de auto met muziek aan, maar kan het er nu echt niet bij hebben. Oh en vogelgeluiden liggen ook erg gevoelig ofzo😂

één jaar geleden

Het nog steeds erg misselijk zijn, met maagzuur erbij. En dat ik mijn dagelijkse dingen niet meer kan doen door mijn bekken. En voel me een attractie voor andere, mensen kijken of zitten ongevraagd aan mijn buik. Verder ben ik natuurlijk wel super blij met de zwangerschap.