10 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind het persoonlijk een hele mooie naam. Ik kijk ook altijd naar de betekenis van de namen. Uit het Russisch vertaald betekent het geloof. Er was eens een drieling geboren in Rusland die zijn genoemd Vera, Nadezhda en Lyubov wat betekent geloof, hoop en liefde!

3 jaar geleden

Ik vind het een verschrikkelijke naam. Ga je nu ervoor kiezen je kind niet zo te noemen? Okeuh Miss dacht je nu wtf… maar serieus, maakt het echt uit wat anderen vinden 🤷🏼‍♀️? Tis toch belangrijk dat jullie het mooi vinden? Vera is trouwens een prima standaard naam toch voor een kind.

3 jaar geleden

Mooi! En een naam die meegroeit, voor een baby net zo leuk als voor een volwassen vrouw :)

3 jaar geleden

Mijn naam is Vera, zelf altijd wel tevreden mee geweest😊

3 jaar geleden

Vrienden van ons hebben hun kindje al Vera genoemd, anders stond hij bij mij ook op nr 1. Je moet de naam gewoon een tijdje gebruiken met je partner en dan kijken of hij blijft plakken. Zo hebben wij het ook gedaan, en nu is alle twijfel weg bij de jongens- en meisjesnaam die we op het oog hadden 🥰

3 jaar geleden

Deze naam staat ook op ons lijstje als we een meisje krijgen!❤

3 jaar geleden

Leuk!

3 jaar geleden

Een mooie naam! Onze dochter heet Veere, net even iets anders. Je moet het zelf een mooie naam vinden!

3 jaar geleden

Onze dochter heet Vera. Zoveel complimenten vanuit alle generaties! Geen gedoe met uitspraak of manier van schrijven! Nog steeds blij mee.

3 jaar geleden

Lief, mooi 💫