8 Reacties
3 jaar geleden
Hier ook ben 39+2 en al een tijdje last van voorweeen en deze middag plots heftige wee gekregen zoveel pijnlijke krampen in mn buik en onderrug heb ik nog niet gehad tijdens mn zwangerschap voor de rest al heel de dag harde buiken soms pijnlijk dan weer niet tis om zot van te worden dat het niet wil doorzetten 😩 heb het echt wel gehad nu mijn lichaam is op....
3 jaar geleden
Ontspanning zorgt voor de juiste hormoon-'cocktail' die de bevalling vordert en steunt, probeer lekker te ontspannen en je over te geven aan het verloop, je zoontje komt wanneer en hoe hij wil en dat is allemaal goed! Je kunt het, het zal echt niet heel lang meer duren 💚💚💚
3 jaar geleden
Bij mij begon mn tweede bevalling vorig weekend ook zo. Na 1 nacht was ik het al zat en heb een flink stuk gewandeld de volgende dag, in een aardig tempo.. heb de indruk dat dat de boel wel op scherp heeft gezet, want diezelfde avond zette het door toen mn dichter op bed lag..
heel veel sterkte en succes nog ff! T komt goed!
3 jaar geleden
Reactie op noni77
Bij mij begon mn tweede bevalling vorig weekend ook zo. Na 1 nacht was ik h ...
Dit deed ik indd ook bij de tweede! Diezelfde avond als een gek lopen..toen heeeerlijk geslapen..om 10 uur kwamen de weeën terug en toen ben ik gaan winkelen met partner en dochter haha. Klinkt gek elke 6-10 min stilstaan en even pijn hebben en heel stevig mn vriend beethouden. Maar t deed wonderen! Toen ik echt teveel pijn kreeg zat ik op 10cm!
VRIEND
3 jaar geleden
Hier ook vannacht. Weeen om de 5 minuten. Roze slijm met af en toe wat bloed verlies. Om 3 uur besloot ik even te gaan douchen om de warme straal even op mn buik te hebben en daarna waren de weeen weg. De rest van de dag wel een zwaar en drukkend gevoel gehad onderin. Had ook zo de hoop dat het begonnen was.