16 Reacties
2 jaar geleden
Aangezien je al zo lang aan t tobben bent want echt verschrikkelijk is.. ik weet dat de pepti duur is. Maar bij ons was t ook volgens zkh en cb "gewoon krampen, en gewoon verborgen reflux". Zelf pot pepti gekocht, aan kunnen tonen dat we groot verschil hadden en kregen de potten daarna vergoed!! Ik zou t gewoon proberen niet geschoten is altijd mis!
2 jaar geleden
Reactie op lvingenvn
Ik zou een bus pepti kopen en het gewoon proberen. Fles weigeren was bij on ...
Was het alleen weigeren of ook weinig drinken? Hier begint ze wel te drinken , maar tussen 70-90ml drinkt ze en dan weigert ze te drinken. Soms is het een boertje, maar daarna wilt ze ook niet verder drinken.
2 jaar geleden
hoelang drinkt ze al zo? Mijn dochter had namelijk vanaf 4 weken al Pepti en deed hetzelfde vanaf sprong 4. Nu begint ze pas weer redelijk normaal te drinken ( heeft nu sinds 1 week weer volledig koemelk na provocatietest) er is maar ik geloof ongeveer 2% die echt een KMA heeft dus ik zou eerst kijken of het niet aan een sprong ligt , andere fles etc.
2 jaar geleden
Reactie op M.E.O
Dit heeft ze al sinds ze 1,5/2 weken oud is. Verschillende flessen en fless ...
Onze dochter had een moeilijke start , operatie , sonde etc. Ook na operatie twijfel op kma omdat mijn man dat ook had als baby maar vraag mij af of het niet alles bij elkaar was waardoor ze de kma klachten had. 13 juni dus ook provocatietest gehad met 4 en een halve maand en is uitgekomen dat er geen allergie of overgevoeligheid is. Merk ook geen verschil nu met koemelk allergie.
2 jaar geleden
Mijn dochter had ook echt heel veel krampen. Ik begreep ook echt niet waar het vandaan kwam. Uiteindelijk vermoedde CB dat ze KmA had. Ik ben dus koemelkvrij gaan eten ( ik geef volledige bv) . Ze is een stuk rustiger en vrolijker geworden.
Bij ons was het dus echt dat ze heel veel krampjes had en echt heel de dag van die stinkende scheetjes. Dat is ook de reden dat we er pas met 3 maanden achter zijn gekomen want ze had voor de rest geen uitslag. Ze had wel vaker last van hoesten.
2 jaar geleden
Reactie op Leyla68
Mijn dochter had ook echt heel veel krampen. Ik begreep ook echt niet waar ...
Mijn kleine heeft niet echt last van krampen. Als ze echt overstuur is en gaat overstrekken dan denk ik soms wel is het een kramp. Maar als we haar speen geven is ze zo weer stil… Hadden jullie alleen last van krampen!
2 jaar geleden
Reactie op M.E.O
Mijn kleine heeft niet echt last van krampen. Als ze echt overstuur is en g ...
Hmmm…
Ja wij hadden echt superveel last van krampjes en ook dat ze onrustig dronk aan de borst.
Wij dachten dus echt dat het erbij hoorde en de CB verwachtte ook dat het zou afnemen. Dus daarom zo laat achter gekomen.