13 Reacties
3 jaar geleden
Toen wij een matras gingen kopen werd tegen ons gezegd dat het toch gewoon zoeken is , de een vind een hard matras fijn .. de ander een zachtere. Ze moeten er wel stevig op liggen en niet in weg zakken . Wij hebben bij mama Loes de bruine beer besteld . Daar zag ik vaak fijne recensies van . En die voelde voor ons ook prettig
3 jaar geleden
Ik heb zelf matras met natuurlijke materialen gekocht. Het is duur. Maar is een stap die ik ook voor mijzelf heb gemaakt. Ik wist niet dat er zo veel plastic, metaal en nare stofjes werden gebruikt voor matrassen en dat zit je dan urrrreeen in te ademen als je slaapt. Je kan gewoon googlen natuurlijk matras materialen zoals kokos vezel, natuurlijk latex etx wordt gebruikt. Ze zijn wat steviger afh van de samenstelling
3 jaar geleden
Ik heb zelf HIMLAVALV van Ikea gehaald. De binnenkant en hoes zijn beide te wassen. Ons zoontje slaapt er prima op. Dit matras kwam ook goed uit bepaalde testen, maar weet niet meer welke.
3 jaar geleden
De consumentenbond heeft in februari de meest recente ledikantmatrassentest gedaan, dit is de top van de lijst :)
Zelf zou ik een matras uit de top 3 kiezen wat bij mijn budget past.

3 jaar geleden
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pelleplutt-foammatras-babybed-00336413/
Deze hebben wij. Is niet zo duur, en kwam ook goed uit allerlei testen. Is niet het allerbeste, maar wel als je een beetje een fatsoenlijke prijs wilt.
3 jaar geleden
Wij hebben eentje van die Ikea, die kwam als beste uit de test van de Consumentenbond.
3 jaar geleden
Bedankt voor al jullie antwoorden! M’n moeder heeft de krummelur voor haar logeer bedje, dus die hebben wij nu op leen om te kijken of het wat is. :)