24 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een beeldje van mijn lijf laten maken bij Bellyprint, dat is ook wel een heel erg warm aandenken!

3 jaar geleden

Ik wilde een foto van m'n zoontje (bijna 4) en mijn buik en dit was zo'n spontaan moment 🥰

3 jaar geleden

Deze! De eerste foto heb ik al gemaakt in een studio en dan met de newborn shoot de tweede foto.

3 jaar geleden

Ik weet niet of je een bad hebt, maar ik zou nog heel graag foto’s willen in een melkbad met rozenblaadjes!

3 jaar geleden

Wat een leuk topic! Thanks voor de inspiratie. Heb gelijk nog m’n best gedaan om die foto te maken. 🙈🥰 nu hopelijk ook snel mét baby!

3 jaar geleden

Foto met mn hond🥰, ik heb verder nog geen kinderen, anders zou ik dat ook gedaan hebben.

3 jaar geleden

En een silhouet foto, vooral met kerst vond ik t heel speciaal. Vandaag ben ik precies 40 weken en wil ik nog 1 silhouet foto maken. 'buik op zn grootst' idee😅

3 jaar geleden

Ik vond dit wel grappig, nog een klein beetje zicht op de tenen haha

3 jaar geleden

En dit, met de eerste kleertjes ❤️

3 jaar geleden

Niet van mijzelf, wel leuk idee!

3 jaar geleden

Of deze...

3 jaar geleden

Zo'n leuk idee in je openingspost🥰 Bedankt voor het delen 😊 Ik heb gelijk m'n vriend aan het werk gezet, ik ben vrijdag uitgerekend dus voor de zekerheid😜

3 jaar geleden

Reactie op ElineGWR

Of deze...
Oh wow!😍 Dit ga ik ook maken als de baby er is!

3 jaar geleden

Reactie op Annmiek1

Wat een leuk topic! Thanks voor de inspiratie. Heb gelijk nog m’n best geda ...
Heb je deze zelf nog gemaakt?? En zo ja HOE? Of laten maken door partner?

3 jaar geleden

Reactie op ElineGWR

Niet van mijzelf, wel leuk idee!
Ik heb deze gemaakt! Moet wel zeggen het is geen fijn gevoel die muisjes op je buik en maakt echt een mega bende😂 ook moet je de camera op bepaalde settings zetten vanwege de bewegingen 🤷🏼‍♀️ ik zou zelf niet weten hoe🫣

3 jaar geleden

Reactie op Manon-26

Heb je deze zelf nog gemaakt?? En zo ja HOE? Of laten maken door partner?
Ja zelf gemaakt. Ben op bed gaan liggen op een wit fleechekleedje met op de achtergrond de witte muur. En dan de telefoon gewoon naast me vasthouden op selfiestand zodat je beetje ziet hoe je hem maakt. Sommige op de gewone fotostand en sommige op portret stand. Was eigenlijk nog best goed te doen😅.

3 jaar geleden

Hier ook nagemaakt. Nu afwachten tot de baby er is💙

3 jaar geleden

Reactie op mitchella22

Ik heb deze gemaakt! Moet wel zeggen het is geen fijn gevoel die muisjes op ...
Grappig heb hem ook!

3 jaar geleden

Vandaag kunnen maken 💙💙👶🏻 wat een gelukkig gevoel om mijn kleine mannetje vast te kunnen hebben

3 jaar geleden

💙