17 Reacties

3 jaar geleden

Geweldig hoe je dit brengt hahaha 🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Ik lees even mee hier hetzelfde probleem 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op millietim

Geweldig hoe je dit brengt hahaha 🤣🤣🤣
Lees dit met een lach terwijl ik ook weer met de zwerver look door de dag ga

3 jaar geleden

Dit probleem had ik ook en dus ruim 20cm eraf geknipt. Probleem opgelost haha.

3 jaar geleden

Whahaha. M'n kapper zei de butterfly haircut! Ik heb ook lang haar en de volgende keer wil ik ook een keer wat anders maar wel dat t wat lang blijft. Misschien is t niet wat je bedoelt maar wie weet🤣 je moet maar even googlen/pinteresten

3 jaar geleden

Reactie op Inesk

Whahaha. M'n kapper zei de butterfly haircut! Ik heb ook lang haar en de vo ...
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar je alleen een goed bedoelde tip geven. Ik heb hier ook overna gedacht alleen met een butterfly haircut zal je het wel echt moet krullen of in model fohnen. Ik wist gewoon zeker dat als ik het met mijn lange, stijle haar zou doen het eruit zou zien alsof er ratten aan hebben geknaagd.😂

3 jaar geleden

Oeh, ik doe ook de zwerverlook, maar dan toch vaak in een staart. Ik merk dat een snelle vlecht ook wonderen doet . En die knotvullers (haar donuts) zien er ook vrij snel goed uit.

3 jaar geleden

Koop een mooie klip/haarklem. Tegenwoordig zijn er hele leuke. Lekker makkelijk en staan ook nog leuk🥰

3 jaar geleden

Kleine aanvulling zoiets bijvoorbeeld 👌🏻

3 jaar geleden

Reactie op Kira1994

Dit probleem had ik ook en dus ruim 20cm eraf geknipt. Probleem opgelost ha ...
Ja ik heb al vaker mijn haren kort geknipt om te doneren en elke keer dat ik dat deed kreeg iemand in mijn familie kanker (ik weet het is toeval maar toch😂) dus ik heb gezegd dat ik nooit meer mijn haren kort knip😂💪🏼

3 jaar geleden

Reactie op Inesk

Whahaha. M'n kapper zei de butterfly haircut! Ik heb ook lang haar en de vo ...
Ooh het ziet er wel mooi uit ben alleen bang dat het met mijn haar niet haalbaar is! Ik krijg altijd bij de kapper te horen dat mijn haar al niet in laagjes kan omdat het dan alle kanten op gaat staan

3 jaar geleden

Reactie op MLC93

Koop een mooie klip/haarklem. Tegenwoordig zijn er hele leuke. Lekker makke ...
Stom dat ik hier zelf niet bij stil heb gestaan! Ik ga zo toch naar de winkel dan kan ik er wel een meenemen om te proberen

3 jaar geleden

Hier 15/20 cm eraf laten knippen, en nu op een staart haha 🙈

3 jaar geleden

Ik vind invlechten ideaal. Doe k op mijn werk in de kinderopvang ook vaak. Moet je dat wel bij jezelf kunnen natuurlijk. Maar na een paar keer oefenen moet dat lukken.

3 jaar geleden

Haarklem Opsteken Invlechten Zelf laat ik ze gewoon los en neem ik voor lief dat mijn zoon mijn haren pakt. Scheelt met krullen dat hij meteen een hoop haren pakt 🙈

3 jaar geleden

Goede vraag idd! Ik heb ook veel een hoge knot of staart maar mis mn losse haar.. heb nu idd ook een grote haarclip maar dat is het toch ook nog niet helemaal..

3 jaar geleden

Strakke vlecht maken?