22 Reacties

2 jaar geleden

Deze webshop is geweldig https://www.nextdirect.com/nl/nl

2 jaar geleden

Wij kunnen goed slgen bij prenatal, bertus mode, jensen en soms hebben ze kleine maatjes bij mini and more

2 jaar geleden

Ik shop heel graag basics en neutrale outfits voornamelijk bij Noppies, H&M, Klein baby, Zara en soms ook Zeeman of Hema. Leuk topic! Nieuwe tips zijn altijd welkom😍

2 jaar geleden

Standaard Zara, h&m en zeeman de rest vind ik te kleurrijk

2 jaar geleden

Tweede is hier een jongen en winkelen valt nu vaak tegen :-( Als ik nu iets zie dat mij aanstaat, koop ik het meteen, niet wachten tot ik het ergens in aanbieding kan kopen, want dan is de maat weg :-p Ik koop vooral bij Paradisio (paradisio-online.be): Gymp,Le chic garcon, koko noko, dirkje, feetje En vul aan via webshop schattigebabykleertjes.nl Of al eens een stuk bij jbc.be, H&M, C&A, name it, mayoral, guess

2 jaar geleden

Zeeman, Hema, feetje, dirkje zijn m’n favorieten! Bij de Primark haal ik vaak de basics, maar dat is ook unisex! Maar dan nog vind ik het altijd zo weinig voor jongens 😳

2 jaar geleden

Ter stal, hema, zeeman. prenatal/c&a/h&m zo nu en dan. Noppies ook wel via bv vinted

2 jaar geleden

Reactie op isacalvinb

Als en kijkt bij kopje “jongens” en filtert op maat. Allemaal stoere kleding en niet van dat “baby” achtig kleding met allemaal kleuren en printjes en figuren 🤣

2 jaar geleden

Name it, hema, Jola, dirkje en heel soms z8

2 jaar geleden

Reactie op isacalvinb

Ja! Little green radicals is ook leuk! En loud and proud en Molo. Maar ik houd dan ook niet van uitgesproken jongens kleding en ook niet van neutrale kleuren. Hoe vrolijker hoe beter.

2 jaar geleden

Hier ook vooral rustige basic kleding van Zara Hema Next h&m. Waarom moet op bijna alle jongens kleding dinosaurussen staan?!,🙄

2 jaar geleden

Zara, H&M, zeeman en babystyling zijn mijn favoriet! Mijn kind draagt eigenlijk alleen beige/bruin/crème/wit en geen kleur en printjes. Af en toe iets blauws. Ik scoor merkkleding zoals Tommy Hilfiger of Ralph Lauren op Vinted! Bespaart me heel veel 💰 Mijn vriendinnen noemen hem de beige baby😂

2 jaar geleden

Lastig soms he voor jongetjes 🥺🩵 voor meisjes is er vaak zoveel meer leuks.. Wij hebben veel kleertjes van Babystyling, Name it, Z8, Lil Atelier, Quincy Mae, uhmm.. verder moet ik thuis weer even in zn kast snuffelen 😂 zijn nu nog op vakantie!

2 jaar geleden

Babystyling, name it, noppies, c&a en Hema vooral

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Lastig soms he voor jongetjes 🥺🩵 voor meisjes is er vaak zoveel meer leuk ...
Ik vind het voor meisjrs juist drama allemaal zo tuttig niks echt stoers tenminste ik vind het met moeite

2 jaar geleden

Babystyling, lil atelier, feetje, z8, Hema. We gaan ook 2x per jaar naar Batavia stad voor kleding van Tommy Hilfiger, Ralph Lauren en andere merken

2 jaar geleden

Koko Noko, Z8, Tumble N Dry en Babystyling zijn hier toch wel favoriet.

2 jaar geleden

Ik vind het voor meisjrs juist drama allemaal zo tuttig niks echt stoers te ...
Eens, nu een meisje na 2 jongens en ik dacht wordt makkelijk maar valt idd vaak tegen, hou ook van stoer. Voor de jongens shop ik vaak bij ter stal, Hema, tuunte, maar ook bij www.alsnieuwkinderkleding.nl daar hebben ze ook veel outlet ( nieuw maar stukken goedkoper) skurk vind ik een leuk merk. Nu staat d’r niet heel veel in de webshop maar ze krijgen vanaf september een nieuwe

2 jaar geleden

Winkel: Jola Merken: Dirkje, Flinq, Bess andere zijn allemaal genoemd

2 jaar geleden

Iemand ook tips voor een leuke herfst en winter jas voor een jongetje? 🩵 Geen drukke printjes