9 Reacties
3 jaar geleden
Het is echt heel verschillend. De een voelt zich nog superfit met 35 weken en de ander kan amper nog opstaan. Ik zelf lag met 35 weken in het ziekenhuis dus voor mij is het zoiezo een no-go. Mij lijkt het me ook niet prettig om dan nog langer in de auto te zitten
3 jaar geleden
Wat mij vooral lastig lijkt is dat je balans heel anders is tegen die tijd, en ik weet niet of ik daarmee sneeuw aan zou durven. Moet er niet aan denken om te vallen.
Vliegen mag je op die termijn al niet meer, en ik heb geen idee of zo'n eind in de auto nog prettig is. Dat weet je zelf misschien nog van de vorige zwangerschap?
Aan de andere kant, wel heerlijk om nog even te ontspannen.
3 jaar geleden
Wij gaan met 33 weken een weekje naar Oostenrijk. Lekker relaxed aan doen en goed opletten, dan moet het echt wel goedkomen. Denk dat de ontspanning en lekker in de buitenlucht zijn misschien juist wel een positiev effect hebben 鉂勶笍 En mocht je je toch niet helemaal goed voelen, dan lekker met een warme chocomel een restaurantje in of op bed gaan liggen met een boekje ofzo denk ik 馃槈
3 jaar geleden
Zolang je zelf niet gaat ski毛n/snowboarden kan het best. Zelfs al zou je zelf niet vallen, als er iemand tegen je aan knalt kan je raar vallen op je buik. Dus dat zou ik echt niet doen.
Wellicht idee om van die spikes mee te nemen voor onder je laarsen/schoenen voor iets meer grip. Als je namelijk bol bent dan kan het wel eens wat lastiger zijn je evenwicht te bewaren 馃お
3 jaar geleden
Ik snap je helemaal! Zelf sla ik dit jaar over, omdat ik de reis ernaartoe niet zie zitten. Normaal kom ik al stijf en stram uit de auto en met een buik van 35 weken lijkt me dat helemaal heftig. Daarom twee weken geleden met 19 weken de slaaptrein vanuit Innsbruck genomen, in de hoop dat dat wel comfortabel zou zijn. Is me helaas ook behoorlijk tegengevallen. Misschien met het opdelen in twee dagen rijden dat het te doen is? En heb je er overna gedacht wat je gaat doen als de bevalling daar begint?
3 jaar geleden
Ik ben bij mijn eerste met 35 weken op wintersport gegaan en ga dit keer weer met die termijn 馃挭. Uiteraard niet om zelf te ski毛n / boarden! Maar heerlijk in de sneeuw zijn, wandelen, eten, genieten! Ik vond het heerlijk en kijk er ook nu weer naar uit. Wij reisden toen met de trein. Met de ICE kun je dat wel prima doen, wij hadden toen ik zwanger was zo'n Alpen express, dat zou ik niet aanraden. Dat is eigenlijk een vrij aftandse trein waarmee ze in tergend traag tempo een kudde Hollanders naar Oostenrijk transporteren. Dat was niet comfortabel en daar heb je meer last van door je dikke buik. Anders jaren deden we de ice, nadeel is de overstap, maar is wel veel comfortabeler. Dit jaar gaan we waarschijnlijk de nachttrein proberen, hoop dat ik op de bedjes ga passen 馃檲