16 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de Maxi Cosi Kori rocker (2e hands via Marktplaats). Hij is mooi en fijn!

3 jaar geleden

Nuna leaf grow

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon een hele simpele waar wat speelgoed aan hangt van de prenatal👌🏼 was ook maar iets van 30/40 euro dus dikke prima

3 jaar geleden

Wij hebben een elektrische van Nova in promotie van 200 euro naar 80 euro op van Asten baby superstore en de gewone wipstoel van baby Björn op vinted voor 50 euro in plaats van 185, ik merk wel bij ons dochtertje dat ze liever in de gewone wipstoel zit dan in de elektrische!

3 jaar geleden

Hier de nuna leaf.. dikke aanrader

3 jaar geleden

Hebben de baby bjorn, die vindt m’n dochter alleen leuk als die wipt, dus elke keer met met m’n voet, is dus niet mijn favoriet 😂 En we hebben de Ingenuity Swing and Go, elektrisch met meerdere standen. Heel fijn ding, dochtertje vermaakt zich enorm erin.

3 jaar geleden

Ik zou echt voor elektrisch gaan! Wij hebben een vierderhandsding, maar werkt zo top! We hebben ook een gewone wipstoel gekregen, maar dat vind ze echt niks aan

3 jaar geleden

Mijn dochter is tegenwoordig erg fan van de baby bjorn die we lenen maar is soms wel wst arbeidsintensief want niet elektrisch 😂

3 jaar geleden

Wij hebben die schommelstoel van maxi cosi (cassia ofso) hij vind het heeeerlijk. En hij is nog mooi ook

3 jaar geleden

Heel blij met het wipstoeltje van ergobaby. Door de newborn-insert zit ze er heel comfortabel in en je kan het vrij recht zetten. Ideaal voor na de voedingen!

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 van Little Dutch, een niet elktrische. Ons kleintje vind het wel leuk!!

3 jaar geleden

Dankjewel iedereen voor jullie reacties😍 ik ga ze 1 voor 1 opzoeken dadelijk, Thanks!!!❤️

3 jaar geleden

Reactie op leentje047

Nuna leaf grow
Schattig ding!!!😍😍👼🏼👼🏼

3 jaar geleden

Wij hebben een babybjorn. Als ze ook maar een beetje met de beentjes bewegen wippen ze al haha! Ze vind het top. Zet er een knuffel tegenover op een doosje, of voor het raam zodat ze naar buiten kan kijken en ze vermaakt zich wel even een 20 minuten 😋

3 jaar geleden

Wij hebben de chicco hoopla, via marktplaats vet goedkoop overgenomen. Zoon vindt het super, als hij spartelt met z'n benen beweegt hij.

3 jaar geleden

Wij hebben beneden een Nuna leaf, dit is meer een schommelstoel maar wordt de kleine heerlijk relaxed van. Deze kan ook vast gezet worden zodat hij niet beweegt. Nadeel is dat het een zware stoel is die niet ingeklapt kan worden. Een babybjorn voor boven en onderweg, deze is mooi licht en makkelijk te verplaatsen. En een simpele wipstoel van prenatal die bij opa en oma staat. Prima ding voor een wat kleiner budget! Denk dat er geen stoel slecht ofzo is. Meer wat je budget is en wat je handig vindt.