17 Reacties
3 jaar geleden
Hi! Jaa ik zou sowieso even laten weten aan je vk. Dan zijn ze in ieder geval op de hoogte!
Ik ben ook enorm verkouden, oor zit dicht, weinig lucht. Ben nu ook 33 weken, maar ik heb het niet zo extreem als jij. Wel aangegeven bij vk. Die zei dat het niet gek is zoveel ziek te zijn, omdat onze weerstand gewoon heel laag is.
3 jaar geleden
Ja ik ook al paar weken hartstikke verkouden , en hoofdpijn omdat alles zo dicht zit. Heb Geen koorts . sinds paar dagen pers ik sinaasappel en citroenen uit en daar maak ik thee van met honing word wel iets beter nu heb ik het idee.. ik ben niet zo van de paracetemols enz dus ik neem verder niks alleen extra vitaminen.. ik heb het vorige week wel gemeld ma toen vroegen ze of het geen corona was ja ik test niet dus ik weet niet.. ik denk dat gewoon door het weer komt en weerstand wat lager is.. langer dan 3 dagen koorts zou ik wel ff bellen..
3 jaar geleden
Ik zit al 2 a 3 dagen mag het snot. En is idd erg vervelend. Heb geen koorts , ik neem voor het slapen een dafalgan en gaat al een stukje beter. Bij het ontbijt drink ik warme melk met honing voor mijn keel en dat verbeterd ook
3 jaar geleden
Ik ben met 30 weken ook strontverkouden geweest, duurde bijna 2 weken 😣 Wat me wel hielp was kruidvat neusspray. Deze mag je een paar dagen gebruiken. Zo kon ik af en toe nog wat slapen. En een spiegel paracetamol opbouwen!
Maar het is een hardnekkig virusje dit jaar merk ik.. sterkte😘
3 jaar geleden
Ik had precies hetzelfde, toen covid sneltest gedaan en was positief.
Pcm gebruiken voor de koorts, neusspray en goed uitzieken. Beterschap! Zo naar dat hoesten met die buik!
3 jaar geleden
Ik was verkouden. Toen kreeg ik neefje verhoging erbij. Voor de zekerheid getest. Inmiddels bijna 2 weken verder en nog steeds wat hoest en flink aan het snotteren. Wel een negatieve test inmiddels (had gisteren check bij de VK en dus even getest. Geef pasgeboren baby’s liever geen Corona door). Maar goed inmiddels dus ruim 2 weken aan het tobben.
Drink vooral veel thee met honing en gember te drinken en soms citroensap. Citroen is goed tegen slijmvorming maar wat minder als je last hebt van maagzuur.
3 jaar geleden
Ah… ik ben inmiddels al twee weken+ ziek. Zit met flinke bijholteontsteking, daarnaast mijn beide kids die nu net beter worden (1 aan de antibiotica en de andere trommelvlies geknapt). Inderdaad leef ik ook alleen op paracetamol. Enige wat werkt en mag.. het hoesten is gelukkig over, mijn ribben waren niet meer te doen, maar ze hebben het overleefd. Mijn blaas vond het het ook wel leuk om even een show te geven bij het hoesten HAHA. De nachten waren verschrikkelijk, but the end is near (positief)
Stay strong hihi 🥰❤️🙏
3 jaar geleden
Hier heeft dochter me 1,5 week geleden aangestoken. Ik heb nog steeds een verstopte neus en sinds vandaag OPNIEUW keelpijn alsof het riedeltje weer van voor af aan begint 🫠