Herkennen julie dit ook?
Ik heb zo'n zin om nieuwe kleren te kopen nadat ik bevallen ben. Een hele nieuwe garderobe 't liefst! Herkennen jullie dit ook?
Het is me alleen nog niet zo gelukt, kan niet echt iets leuks vinden en heb het idee dat niks mij staat🙈
Hebben jullie nog ideeën betreft leuke (betaalbare) webshops?
Zeker herkenbaar! Ende nieuwe garderobe komt er wanneer ik weer op gewicht ben en geen bv meer geef.. dus heb nog wel wat tijd.. voor nu als ik echt iets nodig heb.. haal ik alleen dat. :) kijk er echt naar uit!
Hier ook . Ben ook gaan shoppen, maar dit viel vies tegen . Totaal andere maten als eerst.. wat een gepas pfff en vind me buik ook nog niet zo mooi .. veel vind ik dus niet staan wat ik wel graag draag 🥲🥲
Hier ook. Heb vooral al wat nieuwe jurkjes besteld (kom maar op met dat mooie weer). Ik pas in principe wel al de kleding van voor de zwangerschap, maar ik wilde een nieuwe style. Jurkjes zijn wel gelukt, maar de rest is nog niet echt gelukt
Ik merk het vooral bij de heupen.. maar bij de eerste zwangerschap paste ik het zelfdevan daarvoor niet meer.. blijkbaar zijn m'n heupen anders gaan staan..