11 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben geslaagd bij M&S daar paste tenminste een goede spijkerbroek in een knappe maat voor een betaalbare prijs

3 jaar geleden

Herkenbaar! Ik shop graag bij de jola 😊 ook leuke babykleding 🙈

3 jaar geleden

Joanne's store, heel herkenbaar hoor! En op insta @kijkje.bij.annemieke heeft vele leuke shop tips

3 jaar geleden

Zeker herkenbaar! Ende nieuwe garderobe komt er wanneer ik weer op gewicht ben en geen bv meer geef.. dus heb nog wel wat tijd.. voor nu als ik echt iets nodig heb.. haal ik alleen dat. :) kijk er echt naar uit!

3 jaar geleden

Ik heb in m’n verlof m’n kast opgeruimd en 4 vuilniszakken vol kleding in de kledingcontainer gegooid haha, tijd voor wat nieuws!

3 jaar geleden

Ik shop ook heel graag, maar dan wel voor mijn kindjes! Bij mijn kinderen staat zo'n beetje alles leuk, bij mij niet 🤪

3 jaar geleden

Hier ook . Ben ook gaan shoppen, maar dit viel vies tegen . Totaal andere maten als eerst.. wat een gepas pfff en vind me buik ook nog niet zo mooi .. veel vind ik dus niet staan wat ik wel graag draag 🥲🥲

3 jaar geleden

Reactie op Zixx

Hier ook . Ben ook gaan shoppen, maar dit viel vies tegen . Totaal andere m ...
De reden waarom ik nog geen zin heb om te shoppen en nu met de zomer in aantocht...maar ik moet gaan, want niks past me meer qua zomerkleding 😭😅

3 jaar geleden

Reactie op StephArt

De reden waarom ik nog geen zin heb om te shoppen en nu met de zomer in aan ...
Ik ben met name flink gegroeid/dikker geworden bij mijn benen *zucht* val hier ook altijd heel langzaam af

3 jaar geleden

Hier ook. Heb vooral al wat nieuwe jurkjes besteld (kom maar op met dat mooie weer). Ik pas in principe wel al de kleding van voor de zwangerschap, maar ik wilde een nieuwe style. Jurkjes zijn wel gelukt, maar de rest is nog niet echt gelukt

3 jaar geleden

Ik merk het vooral bij de heupen.. maar bij de eerste zwangerschap paste ik het zelfdevan daarvoor niet meer.. blijkbaar zijn m'n heupen anders gaan staan..