10 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij helpt het soms om mijn dochter wat op weg te helpen. Als ze dan echt aan het spelen is en haar aandacht daarop gevestigd is, kan ik weggaan. Werkt niet altijd, maar toch de helft van de tijd

2 jaar geleden

Hier ook 1 nogal opvliegend de laatste tijd, het eigen willetje komt goed los馃樀馃槅

2 jaar geleden

Misschien je zoon meenemen naar het toilet? Dat doe ik tenminste altijd. Ik heb dan alleen ook (bewust) geen box. Dus dan is de situatie natuurlijk sowieso anders. Kun je daarnaast opruimen waar je zoon bij is? Als er in de woonkamer geen tot bijna geen dingen zijn waar je zoon niet aan mag zitten, zou het wel even moeten kunnen. Ligt natuurlijk wel aan hoe goed je zoon zelf kan spelen. Het kan ook helpen om elke week /twee weken zijn speelgoed weer af te wisselen met ander speelgoed. Je hebt dan niet alles tegelijkertijd beneden, dan blijft het steeds weer interessant. Hopelijk helpen deze tips je!

2 jaar geleden

Wij hebben geen box meer om die reden, haha. Ik neem mijn dochter nu altijd gewoon mee naar de wc. Daar ligt een boekje waar ze even in kijkt terwijl ik op de wc zit. En opruimen of was vouwen etc doe ik ook met haar erbij. Gaat minder snel, maar is wel gezellig ^^ De dingen waar ik haar echt niet bij kan hebben doe ik wanneer ze slaapt.

2 jaar geleden

We hebben een grondbox gekocht en dat is super handig. Het is veel ruimer dan een normale box en dus ook meer ruimte om te spelen

2 jaar geleden

Dit is wat wij hebben

2 jaar geleden

Wij gebruiken de box niet. Als we ff naar boven moeten nemen we haar mee. Als ik naar de wc ga komt ze gewoon achter me aan haha... en anders kan er weinig gebeuren bij ons in de woonkamer/ keuken.

2 jaar geleden

Reactie op Cpalmbje

Hier ook 1 nogal opvliegend de laatste tijd, het eigen willetje komt goed l ...
Nou echt wel! Ze gaat ook meer jammeren om haar zin te krijgen. Ik hoop dat het een fase is

2 jaar geleden

Wij hebben de box voor het raam, mocht je die optie hebben. Buiten is interessant!

2 jaar geleden

Hier is de box al sinds eind November opgeruimd馃槀 Hij was er klaar mee