16 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden een hema babyzonnebril! Stond geweldig. Volgens mij zijn ze nu nog met korting!

2 jaar geleden

Wij hebben deze. Erg blij mee, zit goed en door de zachte elastieken band blijft die ook mooi zitten. Kan ook zonder band gebruikt worden.

2 jaar geleden

Wij hebben deze van de Hema, is zonder pootjes maar met klittenband, handig en niet gek duur

2 jaar geleden

Ik heb deze van izipizi (via vinted) we gaan maandag op vakantie en hij kwam gister binnen. Kan er dus nog weinig over kwijt hihi

2 jaar geleden

Wij hebben ook measy via bol.com. erg tevreden over.

2 jaar geleden

Wij hadden een zonnebril van de hema, maar langer dan een paar minuten hield hij hem vaak niet op 馃ぃ de pootjes waren ook wel wat lang..

2 jaar geleden

Wij hebben ook 茅茅n van de hema, niet een met zo'n bandje achterom, daar heb ik wel wat spijt van.

2 jaar geleden

Bedankt voor de tips! Ik had de measy zonnebrillen ook gezien, maar zag in de reviews dar deze te groot zouden zijn voor een baby van 6 maanden. Wat is jullie ervaring hiermee?

2 jaar geleden

Wij nu op vakantie en een bril van Baby&dutch. Fijn flexibel brilletje. Beetje afleiden in het begin en dan houdt hij hem meestal wel (even) op馃槣

2 jaar geleden

Izipizi, prijzig maar heel fijn! Zit ook een bandje bij, zodat hij blijft zitten.

2 jaar geleden

Ik heb een zonnebril vd prenatal. Die zit echt super goed. Mijn zoontje draagt hem al vanaf 3 maanden en past m nu nog steeds. Hij laat m altijd zitten, ik denk omdat hij hem al zo vroeg droeg en nog niet wist hoe hij hem af moest krijgen 馃ぃ

2 jaar geleden

Maesy, past als enige goed

2 jaar geleden

Izipizi! Super fijne!

2 jaar geleden

Hebben er 1 vd hema met zo鈥檔 bandje, vond ik opzich wel fijn. Later van m鈥檔 moeder 1 gekregen die bij een plaatselijke kinderkleding winkel weg komt, weet niet of de bril een merkje of iets heeft.. kan van het weekend wel even kijken of er wat op staat. Maar die is echt superfijn! Dat is deze op de foto馃槄

2 jaar geleden

Wij hebben deze van izipizi. Werkt heel goed en hij houdt hem goed op