497 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jori_89

Ook ik volg! Heb in december een missed abortion gehad bij 6+2 en nu 5+3 we ...
Herkenbaar dit! Ik heb in februari een mk gehad na 11 weken. Voel nu steeds of m’n borsten nog wel gevoelig zijn en ik ben tnt minder misselijk dan de vorige zwangerschap, twijfel of dat wel een goed teken is.. 30 juni heb ik de eerste echo, inderdaad aftellen, al was die de vorige keer ook goed, dus ook dan nog niet vol vertrouwen..

één jaar geleden

Reactie op Sunny87

Herkenbaar dit! Ik heb in februari een mk gehad na 11 weken. Voel nu steeds ...
Frusterend he! Het is al zo moeilijk om weer vertrouwen in je lichaam te krijgen na een miskraam, laat staan het vertrouwen op te brengen dat het nu goed zit! Maar blijf positief!

één jaar geleden

Hier in september en maart een vroege miskraam gehad. Nu 6+2 en merk nog steeds de pure onzekerheid. Moet onwijs veel naar het toilet en dan iedere keer angstig bij afvegen of ik geen bloed zie.

één jaar geleden

Ik heb in mei een miskraam gehad en gelijk de volgende ronde alweer zwanger. Het voelt wel even anders dan bij mijn dochter en de vorige zwangerschap. Inmiddels ben ik 6+3 en is het besef er wel dat ik zwanger ben, maar echt blij durven we nog niet te zijn. 28 juni hebben we de eerste echo. Hopelijk kunnen we daarna een beetje loslaten

één jaar geleden

Ik volg... afgelopen jaar 2 miskramen gehad en daarvoor een bbz. Nu 4+3 weken zwanger en de eerste echo staat gepland op 7 juli. Ik heb nu van die vage krampjes en een beetje een branderig gevoel, meteen zo onzeker... gelukkig nog geen bloedverlies!

één jaar geleden

Hallo, Ik heb in 4 maanden tijd 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger. Had zaterdag zelf een pret echo geboekt en was gelukkig een hartje op te zien. Toch was ik vanochtend in paniek; mijn gevoelige borsten namen af. Ik werd ineens zo onzeker en bang. Heb de verloskundige gebeld en mocht meteen komen. Alles was goed gelukkig! Als je onzeker of bang bent wil ik echt zeggen bel de verloskundige. Ze kunnen je helpen!

één jaar geleden

Reactie op Sunny87

Herkenbaar dit! Ik heb in februari een mk gehad na 11 weken. Voel nu steeds ...
Ik was de vorige zwangerschap juist heel misselijk en dat bleek een leeg vruchtzakje. Bij mijn dochter heb ik geen last gehad van misselijkheid en tot op heden ook nog niet.

één jaar geleden

3 miskramen hiervoor gehad. Nu 5+6 het voelt zo onzeker. Gelukkig 29 juni al een echo.

één jaar geleden

Reactie op Patje96

3 miskramen hiervoor gehad. Nu 5+6 het voelt zo onzeker. Gelukkig 29 juni a ...
Hier ook al 3 MK gehad en ook ongeveer 6 (+1) . Ik heb 1 juli een echo. Ik duim voor je

één jaar geleden

Hier sinds januari 2020 aan het proberen om zwanger te raken via IVF , in december 2020 had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap , en in maart 22 terug een bbz die ze eerst niet hadden gezien . Dus toen op 7+6 binnen gegaan in de kliniek met heel veel pijn . Nu vandaag 7+3 maar ik ben heel erg bang dat het terug mis gaat lopen

één jaar geleden

Reactie op In1987ge

Hier sinds januari 2020 aan het proberen om zwanger te raken via IVF , in d ...
waar ben je daar nu bang voor?

één jaar geleden

Vorig jaar mei en november een miskraam gehad. Na een aantal verstrooide cy ...
Ik net als jij ook november miskraam gehad en nu weer 6 weken zwanger. Super spannend! Eerste echo is komende week dinsdag de 28e.. 🙏🏼 Wanneer heb jij een eerste echo?

één jaar geleden

Reactie op MeidenMama

waar ben je daar nu bang voor?
Ik heb in 2 ,5 jaar nog nooit geluk gehad , ik weet niet als het eindelijk zou kunnen goed gaan . Ik heb al een paar keer een puntje bloed gehad tijdens het afvegen .dat is het zelfde hoe het in maart ook begon . 1 klein puntje . Nu breekt er wel niets door, maar ik voel het aan als iedere keer wachten tot het komt 😏 . Ik heb ook bijna geen symptomen . Mijn borsten zijn een beetje gevoelig geweest maar dat is nu al grotendeels terug over .

één jaar geleden

Zwanger van mijn derde kindje en voor allebei de jongens een miskraam gehad dus vond het nu wel echt heel spannend weer ! Vandaag echo gehad en 8+1 en alles zag er goed uit. Toch blijf ik het weer heel spannend vinden. Volgende echo “pas” 18 juli weer.

één jaar geleden

9 juli eerste echo. Lijkt nog zover weg, lange weken🙈🤞

één jaar geleden

Reactie op Renate1982

9 juli eerste echo. Lijkt nog zover weg, lange weken🙈🤞
Spannend hè 🤞🏻 ik 8-7.. nog precies 2 weken 😅 Hoe gaat het bij jou? Nog last gehad van bruine afscheiding?

één jaar geleden

Reactie op Renate1982

9 juli eerste echo. Lijkt nog zover weg, lange weken🙈🤞
Hoeveel weken ben je dan

één jaar geleden

Reactie op Emmy35

Spannend hè 🤞🏻 ik 8-7.. nog precies 2 weken 😅 Hoe gaat het bij jou? Nog ...
Alleen vanmorgen met afvegen, maar dan moet je echt goed kijken op het wc papiertje. Net Sherlock Holmes 😂🙈 Daarna al tig keer heen geweest. Lijkt niet zoveel bijzonders te zijn.

één jaar geleden

Reactie op Renate1982

Alleen vanmorgen met afvegen, maar dan moet je echt goed kijken op het wc p ...
Gelukkig! Na een miskraam voel en zie je werkelijk alles 🫣

één jaar geleden

Vandaag 4+5.. Sinds vanochtend last van vage steken aan de linkerkant helemaal bij de schaamstreek. Terwijl links mijn eileider is verwijderd na mijn vorige bbz. Toch even de vk gebeld en ik krijg volgende week al een echo gelukkig! Maak me meteen zo'n zorgen😔