13 Reacties

3 jaar geleden

Heb je al eens op socialdeal gekeken?

3 jaar geleden

Reactie op Happinessss

Heb je al eens op socialdeal gekeken?
Nee, goeie tip!

3 jaar geleden

Heb je geen bekenden in je omgeving die je kan vragen? Wij hebben in onze vriendenkring al 2 personen die we kunnen vragen. 1 ervan heb ik al gevraagd en die wil het graag doen! Geen idee nog wat het gaat kosten maar dat zien we dan wel weer

3 jaar geleden

Heb misschien iemand voor je in Zwijndrecht. Ik zal even na vragen of hij nog actief is op dit moment. Hij heeft mijn bruiloft gefotografeerd. Ik kom er op terug

3 jaar geleden

Kun je de kosten voor de fotoshoot niet delen met familie? Onder de noemer sinterklaas/kerst kado? Je familie krijgt vaak toch ook een kopie van 1 of 2 van deze foto's. Dan hebben jullie er allemaal iets aan.

3 jaar geleden

Reactie op VooDooLady84

Heb misschien iemand voor je in Zwijndrecht. Ik zal even na vragen of hij ...
Oh dit had ik er even bij moeten zetten, maar ik wil echt alleen een vrouw. Voel me dan gewoon meer op me gemak

3 jaar geleden

Reactie op H M S

Oh dit had ik er even bij moeten zetten, maar ik wil echt alleen een vrouw. ...
Dat is jammer. Het is een hele leuke vrolijke Canadees. Die je zeker op je gemak laat voelen. Ik meen dat hij rond de 60 euro voor een basis shoot ligt. Succes met je zoek toch.

3 jaar geleden

Moet zeggen dat je denk ik ook wel meteen de duurste gevonden hebt 😂 Hier zijn ze in de omgeving ongeveer 125€ voor 2,5 uur. Met 20 bewerkte fotos. Ik zou even navragen in je omgeving of iemand een fotografe kent ☺️

3 jaar geleden

€350 is wel erg duur. Wij betalen €150 voor 10 foto’s in kleur en zwart wit (dus je krijgt eigenlijk 20 foto’s) wij hebben al wel de data vastgelegd maar er was nog genoeg plek.

3 jaar geleden

Ik ben zelf model en vind het echt absurd wat ze tegenwoordig voor prijzen vragen. Belachelijk! Ik heb toevallig gisteren geshoot en dit gewoon met een vriend welke ook fotograaf is. Ik wil altijd voor de 31 weken shooten omdat ik daarna gewoon echt een hompje vlees ben en mijzelf niet fijn voel in mijn lichaam. Toevallig nu eens met 22 weken geshoot, ook echt moeite waard! Wat ik je wil adviseren; vraag een vriend, familie of een kennis met een camera (zelfs telefoons hebben tegenwoordig hoogwaardige camera’s) om je te shooten. Ga lekker naar een bos of mooie plek. Make upje op, mooie jurk en je hebt zo zelf hele mooie foto’s in natuurlijk daglicht!

3 jaar geleden

€350 vind ik niet heel gek, als je een goede fotograaf gevonden hebt. Die fotograaf is waarschijnlijk zzp'er, en besteed naast dat ene uur fotograferen ook tijd aan reizen en nabewerken. Zeker dat laatste kan best veel tijd kosten. Maargoed, goedkoper is altijd mogelijk, al krijg je dan soms wel echt waar je voor betaalt 😅 Zorg dat je een portfolio van de fotograaf kan inzien, en kies er één waarvan je de stijl mooi vindt. Minder geld uitgeven, maar dan niet blij zijn met het resultaat is wel erg zonde. Je zou ook kunnen kijken naar vakopleidingen in de buurt, vaak zijn daar studenten die voor weinig geld hun portfolio willen uitbreiden, en die daar zwangere modellen voor nodig hebben.

3 jaar geleden

De fotograaf waar ik al jaren van droom voor een zwangerschapsshoot heeft paketten vanaf €500, dus misschien dat ik daarom niet van €350 schrik, haha. Ik kan dat zelf ook helaas niet ophoesten, maar zie wel waarom ze zoveel vraagt: haar foto's zijn waanzinnig mooi, daar gaat veel tijd in zitten.