13 Reacties
3 jaar geleden
Heb misschien iemand voor je in Zwijndrecht. Ik zal even na vragen of hij nog actief is op dit moment. Hij heeft mijn bruiloft gefotografeerd. Ik kom er op terug
3 jaar geleden
Reactie op H M S
Oh dit had ik er even bij moeten zetten, maar ik wil echt alleen een vrouw. ...
Dat is jammer. Het is een hele leuke vrolijke Canadees. Die je zeker op je gemak laat voelen. Ik meen dat hij rond de 60 euro voor een basis shoot ligt. Succes met je zoek toch.
3 jaar geleden
Ik ben zelf model en vind het echt absurd wat ze tegenwoordig voor prijzen vragen. Belachelijk! Ik heb toevallig gisteren geshoot en dit gewoon met een vriend welke ook fotograaf is. Ik wil altijd voor de 31 weken shooten omdat ik daarna gewoon echt een hompje vlees ben en mijzelf niet fijn voel in mijn lichaam. Toevallig nu eens met 22 weken geshoot, ook echt moeite waard! Wat ik je wil adviseren; vraag een vriend, familie of een kennis met een camera (zelfs telefoons hebben tegenwoordig hoogwaardige camera’s) om je te shooten. Ga lekker naar een bos of mooie plek. Make upje op, mooie jurk en je hebt zo zelf hele mooie foto’s in natuurlijk daglicht!
3 jaar geleden
€350 vind ik niet heel gek, als je een goede fotograaf gevonden hebt. Die fotograaf is waarschijnlijk zzp'er, en besteed naast dat ene uur fotograferen ook tijd aan reizen en nabewerken. Zeker dat laatste kan best veel tijd kosten.
Maargoed, goedkoper is altijd mogelijk, al krijg je dan soms wel echt waar je voor betaalt 😅 Zorg dat je een portfolio van de fotograaf kan inzien, en kies er één waarvan je de stijl mooi vindt. Minder geld uitgeven, maar dan niet blij zijn met het resultaat is wel erg zonde.
Je zou ook kunnen kijken naar vakopleidingen in de buurt, vaak zijn daar studenten die voor weinig geld hun portfolio willen uitbreiden, en die daar zwangere modellen voor nodig hebben.
3 jaar geleden
De fotograaf waar ik al jaren van droom voor een zwangerschapsshoot heeft paketten vanaf €500, dus misschien dat ik daarom niet van €350 schrik, haha. Ik kan dat zelf ook helaas niet ophoesten, maar zie wel waarom ze zoveel vraagt: haar foto's zijn waanzinnig mooi, daar gaat veel tijd in zitten.
3 jaar geleden
Reactie op H M S
Nee, goeie tip!