17 Reacties

2 jaar geleden

Een zwemband die gele waarin ze zitten, past prima

2 jaar geleden

Reactie op messymommy

Een zwemband die gele waarin ze zitten, past prima
Daar zijn 1 jarige toch vaak al te zwaar voor? Of heb je die voor meerdere gewichtsklasses?馃き wij hebben namelijk zo een maar daar kan onze dochter echt niet meer goed in nu

2 jaar geleden

Daar zijn 1 jarige toch vaak al te zwaar voor? Of heb je die voor meerdere ...
Zit idd prima leeftijd 1-2 jaar gewicht 15kg

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/flipper-swimsafe-zwembandjes-oranje-2-stuks-ef-1010/1004004010948069?referrer=socialshare_pdp_androidapp Wij zijn heel blij met deze. De driehoekige zitten minder fijn en kandelt hij mee. Doordat hier rondom lucht zit blijven ze beter drijven.

2 jaar geleden

Reactie op messymommy

Zit idd prima leeftijd 1-2 jaar gewicht 15kg
Ah top wist niet dat ze er ook nog voor die leeftijd waren! Maar een aanschaffen dan馃構馃槄

2 jaar geleden

Ligt eraan wat jouw kindje fijn vindt. Mijn dochter houdt niet van zo'n grote band. In het pierenbadje heeft ze niks nodig en in het grote bad zijn bandjes weleens fijn. Met ouder kind zwemmen oefenen we nu met ronde badjes (schuim volgens mij).

2 jaar geleden

Volgens mij zijn de meeste zwemvestjes pas vanaf 2/3 jaar? Ik ben laatst ook aan het zoeken geweest, maar heb ze niet voor kleinere kindjes kunnen vinden. Wij hebben nu een zwemband gekocht voor 1 tot 3 jaar. Misschien dat we ook nog zwembandjes kopen, maar ik vraag me af of dat dat nu al fijn / handig is?

2 jaar geleden

Mijn dochter wordt woest van de gele zwemband,dus vorige keer in het zwembad toch maar die ouderwetse oranje zwemvleugels geprobeerd. Aan doen vond ze niet zo leuk, maar daarna was het prima. Werkte heel goed. Belangrijk is dat de zijde die niet opgeblazen wordt aan de binnenkant van het armpje zit (langs het lichaam) dan zitten ze ook gewoon goed.

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft al een puddle jumper. Gaat al heel goed wel alleen af en toe in het diepere water het evenwicht corrigeren. Hij gaat er zelfs mee vooruit van de peuterglijbaan.

2 jaar geleden

Wij hebben Freds Swimtrainer. Een leuke band waar ze een beetje in liggen en kunnen trappelen met de voeten. Ons meisje vindt dat geweldig!

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Volgens mij zijn de meeste zwemvestjes pas vanaf 2/3 jaar? Ik ben laatst oo ...
Konges slojd heeft 11-15 kg en 15-19 kg. Dit is voor 1-2 en 2-3 jaar dacht ik.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Konges slojd heeft 11-15 kg en 15-19 kg. Dit is voor 1-2 en 2-3 jaar dacht ...
Oh ik zie het inderdaad 馃槏 van Liewood ook een aantal! Alleen is ons zoontje nog lang geen 11 kg 馃槀 Wat denken jullie dat handiger / fijner is, zo'n zwemvestje of zwembandjes?

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Oh ik zie het inderdaad 馃槏 van Liewood ook een aantal! Alleen is ons zoont ...
Ons dochtertje dus ook niet haha.... 13,5 maand en net 9 kg. We gaan over 2,5 maand op vakantie. Twijfel dus ook echt wat we moeten kopen... In de winkel vertelde ze dat de 'zwemvestjes' met bandjes eraan van Konges Slojd beter bij kleinere kindjes passen, omdat dit vestje wat kleiner is. Weet even niet meer hoe zon ding heet 馃構

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ons dochtertje dus ook niet haha.... 13,5 maand en net 9 kg. We gaan over 2 ...
Deze.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ons dochtertje dus ook niet haha.... 13,5 maand en net 9 kg. We gaan over 2 ...
Haha hier ook nog maar 8,8 kg dus dat duurt nog wel even 馃槀 we gaan over 5 weken, dus dan zal hij sowieso nog geen 11 kg zijn, maar met de zomervakantie misschien weer wel... Lastig idd wat nu dan een goede keuze is 馃 zeiden ze in de winkel dat dat beter is als zwembandjes?

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Haha hier ook nog maar 8,8 kg dus dat duurt nog wel even 馃槀 we gaan over 5 ...
Dat hebben ze niet perse gezegd omdat ik er ook niet naar vroeg. Ik kwam voor een zwemvest en toen gaf ze die optie haha

2 jaar geleden

Jongens, mijn meisje durft het water niet met mij in, alleen het peuterbadje. Hoe kan ik haar zo ver krijgen? Of komt dit met zwemles vanzelf? Wij staan op de wachtlijst en kunnen in april meedoen met peuterzwemmen