17 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op messymommy
Een zwemband die gele waarin ze zitten, past prima
Daar zijn 1 jarige toch vaak al te zwaar voor? Of heb je die voor meerdere gewichtsklasses?馃き wij hebben namelijk zo een maar daar kan onze dochter echt niet meer goed in nu
2 jaar geleden
Daar zijn 1 jarige toch vaak al te zwaar voor? Of heb je die voor meerdere ...
Zit idd prima leeftijd 1-2 jaar gewicht 15kg

2 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/flipper-swimsafe-zwembandjes-oranje-2-stuks-ef-1010/1004004010948069?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Wij zijn heel blij met deze. De driehoekige zitten minder fijn en kandelt hij mee. Doordat hier rondom lucht zit blijven ze beter drijven.
2 jaar geleden
Reactie op messymommy
Zit idd prima leeftijd 1-2 jaar gewicht 15kg

Ah top wist niet dat ze er ook nog voor die leeftijd waren! Maar een aanschaffen dan馃構馃槄
2 jaar geleden
Volgens mij zijn de meeste zwemvestjes pas vanaf 2/3 jaar? Ik ben laatst ook aan het zoeken geweest, maar heb ze niet voor kleinere kindjes kunnen vinden.
Wij hebben nu een zwemband gekocht voor 1 tot 3 jaar. Misschien dat we ook nog zwembandjes kopen, maar ik vraag me af of dat dat nu al fijn / handig is?
2 jaar geleden
Mijn dochter wordt woest van de gele zwemband,dus vorige keer in het zwembad toch maar die ouderwetse oranje zwemvleugels geprobeerd. Aan doen vond ze niet zo leuk, maar daarna was het prima. Werkte heel goed. Belangrijk is dat de zijde die niet opgeblazen wordt aan de binnenkant van het armpje zit (langs het lichaam) dan zitten ze ook gewoon goed.
2 jaar geleden
Reactie op Rsnn
Oh ik zie het inderdaad 馃槏 van Liewood ook een aantal!
Alleen is ons zoont ...
Ons dochtertje dus ook niet haha.... 13,5 maand en net 9 kg. We gaan over 2,5 maand op vakantie. Twijfel dus ook echt wat we moeten kopen...
In de winkel vertelde ze dat de 'zwemvestjes' met bandjes eraan van Konges Slojd beter bij kleinere kindjes passen, omdat dit vestje wat kleiner is. Weet even niet meer hoe zon ding heet 馃構
2 jaar geleden
Reactie op rgerri
Ons dochtertje dus ook niet haha.... 13,5 maand en net 9 kg. We gaan over 2 ...
Haha hier ook nog maar 8,8 kg dus dat duurt nog wel even 馃槀 we gaan over 5 weken, dus dan zal hij sowieso nog geen 11 kg zijn, maar met de zomervakantie misschien weer wel...
Lastig idd wat nu dan een goede keuze is 馃 zeiden ze in de winkel dat dat beter is als zwembandjes?