31 Reacties
茅茅n maand geleden
Jup... onze zoontje zit nu ook in de rode balk van de oei ik groei app. En dat merken we. Normaal kan hij ook goed alleen spelen en nu wil hij alleen maar bij ons zijn. Slapen overdag is drama. In slaap komen duurt half uur tot uur om vervolgens een half uurtje tot uur te slapen 馃槄 Ook erg vervelend met ritme van de voeding. S avonds komt hij nog wel redelijk in slaap alleen is hij 's nachts wel veel meer wakker. Soms wordt hij krijsend wakker.
Hopelijk is deze fase snel voorbij. 馃
茅茅n maand geleden
Omg... Bij de eerste dit niet ervaren maar bij deze!
Wij zijn op vakantie en net deze periode is het die fase. Wordt helemaal gek. In de nachten niet meer in slaap te krijgen, komt om de 3 uur, overdag met geluk een half uur (hoewel ze soms het middagslaapje wel ineens 2 uur pakt). Maar onze nachten zijn drama. En dat op vakantie 馃槶馃槶.
茅茅n maand geleden
Pfff ja hier ook heel pittig! 45 min dutjes overdag. Vervolgens mega vermoeid zijn en 鈥榮 nachts ook iedere 45 min wakker 馃槳
茅茅n maand geleden
Reactie op ilonakemper
Jup... onze zoontje zit nu ook in de rode balk van de oei ik groei app. En ...
Hoe oud is jullie kindje?
茅茅n maand geleden
Volgens de app horen wij over 3 dagen uit de rode balk van de 3 H鈥檚 te zijn, maar ze heb nog nooit zo goed geslapen als de afgelopen week馃槺 slaapt ineens van 18:30 tot 07:30 en overdag ineens slaapjes van bijna 3 uur achter elkaar. Vraag me dus af of het wel helemaal klopt met de sprongen
茅茅n maand geleden
Reactie op gby90
Hier ook het feest dat 3H's heet馃ゲ
Dutjes gaan hier gelukkig nog wel goed ...
Oh mennnn. Hier ook!!! Laat deze fase gauw voorbij zijn. Ieder uur gezien al
茅茅n maand geleden
Reactie op Sbeer88
Van welke datum zijn jullie kindjes? Hier ook middenin de 3 H's maar men zo ...
24 januari geboren, 15 februari uitgerekende datum
茅茅n maand geleden
Reactie op Sbeer88
Van welke datum zijn jullie kindjes? Hier ook middenin de 3 H's maar men zo ...
Same 馃檲馃ぃ van 1 maart maar 19 feb uitgerekend
茅茅n maand geleden
Reactie op mm96
Pfff mijn baby is niet weg te leggen sinds 3 dagen. Wil alleen maar in onze ...
Pfoe dit duurt hier ook al 2 weken. Ben benieuwd tot wanneer.
茅茅n maand geleden
Reactie op mm96
Pfff mijn baby is niet weg te leggen sinds 3 dagen. Wil alleen maar in onze ...
Herkenbaar!! Normaal vindt hij z'n bedje prima, ook in de middag gaat hij meteen slapen maar wanneer we hem nu savonds in z'n bed leggen dan is het meteen huilen. Hij ligt voor het eerst al 3 nachten tussen ons in.
茅茅n maand geleden
Reactie op Babyamsterdam24
Hoe oud is jullie kindje?
Hij is van 25 februari dus 6.5 maand