22 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik heb dit ook. Vandaag 33 weken, wat een drama! Heb al vanalles na laten kijken maar kwam niets uit, alleen vitamine D wat laag, dus die slik ik nu bij!

2 jaar geleden

Ik ben ook zo bang dat t nog veel erger wordt de komende weken!

2 jaar geleden

Ja, hier ook. Ik wil alleen maar zitten of liggen.

2 jaar geleden

Herkenbaar ben as vrijdag 32 weken zwanger en kan ook heel de dag slapen.. maar helaas gaat dar niet heb nog een peuter van 2 jaar rond springen.. hier komt dus helaas weinig van het schoonmaken...

2 jaar geleden

Ik heb dit ook inclusief hartkloppingen/kortademigheid. Verloskundige wilde toch even mijn HB checken en die stond 6.3 heb nu ijzerpilletjes gekregen. Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook maar echt pas in de laatste weekjes niet zo vroeg al.

2 jaar geleden

Ik ben ook heeeeel moe! Nergens kracht voor. Ook bijna 32 weken zwanger. Ik weet het ook niet ... "zucht"

2 jaar geleden

Ja had/heb ik ook. Rond 30, weken met bloedprikken was mijn ijzer erg laag. Ik drink nu 2x per dag roosvice ferro en eet 2, broodjes appelstroop per dag. Moet zeggen dat doet al veel. Je hebt evt ook floradix mocht het aan je ijzer liggen. Tussen de middag slaap ik dan vaak even tegelijk met mijn dochter. Zo houd ik het nog wel even vol

2 jaar geleden

Herkenbaar, hier ook morgen 32 weken, alsof met de week energie minder wordt en kwalen meer..

2 jaar geleden

Ja, herkenbaar. Gisteren mijn moeder aan de telefoon en die suggereerde dat we dit jaar misschien wel kerstcadeautjes zouden doen. Meteen volslagen paniek omdat ik al nauwelijks genoeg energie heb nu in de dag door te komen, laat staan als ik nog kado's moet gaan uitzoeken. Helpt ook totaal niet dat ik daar een hekel aan heb en het me daarom ook altijd al veel energie kost😅

2 jaar geleden

Herkenbaar. Sinds een week ook enorm last van. Doodmoe, maar ‘s nachts niet kunnen slapen. IJzer was prima en ook m’n schildklier is het niet. Nu maar besloten om halve dagen te werken, zodat ik in de middag kan slapen. Heel frustrerend, bij m’n eerste nergens last van gehad en nu dit.

2 jaar geleden

Ik weet niet of het normaal is maar ik heb het ook. Ik heb wel ook HG en bekkeninstabiliteit dat kost beiden ook bakken energie. Ik merk dat ik er enorm mee zit dat niets meer lukt omdat er wel vanalles moet. Het huishouden lukt al een tijd niet meer. probeer me vooral nog overeind te slepen voor medische afspraken en de oefeningen van de fysiotherapeut, als ik toch naar de wc moet doe ik gelijk wat oefeningen. Verder lig ik misselijk op de bank of ik slaap tot m'n zoon thuis is van school. Volgende week vanalles dat we moeten doen voor kerstviering op school en ik heb geen idee hoe. De hal staat vol met dozen babyspullen die ik uit moet pakken en straks wassen enzo, staat er ook al weken. Bevallen met zo weinig energie lijkt me ook vrijwel onmogelijk. Nouja nog 8 weken te gaan, misschien komt er ergens spontaan energie en nesteldrang vandaan? Kan het wel gebruiken. Sorry vrij deprimerend bericht 😔

2 jaar geleden

Reactie op Nietje

Ik weet niet of het normaal is maar ik heb het ook. Ik heb wel ook HG en be ...
Oh ja..., zo herkenbaar helaas :(

2 jaar geleden

Hier ook 32 weken en misselijk bij alles, gisteren heb ik geleeft op rennies. Andere dagen slapen ik de hele nacht niet. Ik wil de heledag alleen maar liggen en eten, hahaha

2 jaar geleden

Reactie op inieminieb

Oh ja..., zo herkenbaar helaas :(
Wat ellendig zeg :( sterkte!

2 jaar geleden

Hoihoi momenteel ben ik sinds een paar dagen ook erg moe, ik ben benieuwd of het een fase was bij jullie en dat het bijvoorbeeld na een week weer over ging? Ben nu 31 weken zwanger

2 jaar geleden

Vandaag echt niet te harde van de vermoeidheid. Ik heb ijzertekort en vaak een lage bloeddruk dat zal ook vast niet helpen maar wat ben ik vermoeid dit in combinatie met bekkeninstabiliteit en een peuter van 2 rond lopen is vreselijk !

2 jaar geleden

Elke middag slaap ik sowieso met de kleine mee want ben niks meer waard zo deze weken. Is wat het

2 jaar geleden

Fijn om te lezen dat jij dit ook ervaart, want vandaag was ik echt niet vooruit te branden (33 + 1). Ben echt ge-sloopt. Heb 2x geslapen en lig nu alweer in bed. Zelfs het kerstdiner met schoonoudjes afgezegd. Hoort er bij! Maar is niet heel leuk natuurlijk❤️. Nog even meid, dan kan je je baby in je armen houden en komt de energie vanzelf weer!!

2 jaar geleden

Reactie op Nietje

Ik weet niet of het normaal is maar ik heb het ook. Ik heb wel ook HG en be ...
Rond je bevalling krijg je sowieso een boost door de adrenaline en andere hormonen. Dan komt die energie echt wel! You got this momma

2 jaar geleden

Herkenbaar hier ook steeds minder energie en meer bekken klachten of sneller harde buiken als ik al gauw toch te veel wil doen🙈😅 heer irritant terwijl ik in mn hoofd zoveel nog moet en wil doen, was, huishouden, baby wasjes, vluchtkoffer, bevalplan, baby kamer puntjes op de i🫣😥