3 Reacties
4 dagen geleden
Sneu hoor. Is niks aan he :(
Zorgen maken en kind zo ziek.
Heeft de paracetamol inmiddels geholpen? Ik zou haar lekker koel kleden en bij haar in de buurt blijven (maar dat is meer hoe ik me zou voelen)
Straks nog een keertje tempen en als het niet veel hoger wordt, uitzieken.
Zou overigens ook paracetamol op spiegel geven, dus echt elke zes uur. En als ze veel pijn heeft? nog neurofen.
Als je het niet vertrouwt natuurlijk bellen, maar soms gaat het nou eenmaal zo als ze ziek zijn..
Kan me herinneren van de laatste keer dat wij zulke hoge koorts hadden, het vaak tussen 3-6 uur in de ochtend zo hoog was. Toen waren we ook echt wel bezorgd en hebben we samen geslapen.
4 dagen geleden
Reactie op dropmentos
Sneu hoor. Is niks aan he :(
Zorgen maken en kind zo ziek.
Heeft de paracet ...
Ze wilt helaas niet bij mij in bed op een of andere manier wilt ze toch zelf of alleen slapen 🤷🏼‍♀️
Jaa paracetamol helpt nu iets denk ik flesje gegeven want ja koorts dus dorst nu hopelijk slapen en lekker even laten slapen ga der ook niet wakker maken rond 08:00 als ze dan nog slaapt.
Ik vind dit zo sneu en moeilijk helemaal nu me man op uitzending is
4 dagen geleden
Wij hebben ook nurofen in huis. Als we de koorts niet kunnen onderdrukken met paracetamol zetpil dan geven we nurofen bij. En inderdaad zorgen dat je de spiegel houdt, minstens elke zes uur en ik heb ook wel eens vijf uur gedaan als de koorts niet genoeg zakt. Veel drinken aanbieden.