23 Reacties

3 maanden geleden

Hi! Ik werk 4dgn en mijn man full-time. Daarbij komt dat hij regelmatig op reis is voor zijn werk. Nu ook bijv. 4 weken weg. Is het zwaar? Ja en nee.. goed plannen, ritme houden en accepteren dat er even geen tijd voor mezelf is. Hier ook nog drie huisdieren die verzorgd en uitgelaten moeten worden naast huishouden zorg voor de kleine en het werk. Wanneer mijn man met full-time baan thuis is voelt het voor mij dus als een luxe 😌

3 maanden geleden

Reactie op Roooss_94

Ik zou zo graag thuis willen werken! Ik heb een kantoortje, dus het kan ook ...
Ik snap dat dat een grote stap is! Ik vind het thuiswerken heerlijk inderdaad 😊 voor het werk zelf, want ik ben een stuk productiever zonder alle praatjes bij de koffieautomaat 😉 maar ook voor de combinatie met privé. Om 16:10 sta ik bij het kdv om m'n zoontje op te halen, echt heerlijk 🥰

3 maanden geleden

Nu nog verlof maar ga straks weer fulltime (5 dagen) aan het werk en m’n man werkt 4 dagen. Dit is onze tweede en bij de eerste vond ik het aan het begin ook zwaar, maar naar mate de tijd vorderde vond ik het steeds makkelijker worden. Je krijgt steeds meer ritme en je kindje wordt wrs makkelijker. Paar tips: boodschappen online bestellen (weekmenu maken), makkelijk koken (voor 2 dagen), af en toe huishouden als je kindje nog op kdv zit, indien financieel haalbaar huishoudelijke hulp. Wij proberen ook op te ruimen voordat kinderen in bed liggen, zodat het vanaf 19.30 ook rest rusttijd is